Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

opstellen kweektent

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

opstellen kweektent

Korting op 420shop
    hallo iedereen. aangezien ik een echt groentje ben op het gebied van kweken en elektronica zou ik graag van jullie willen horen hoe je deze allemaal opstelt. ik zou ook de afzuiging moeten aansluiten met aansluitkabel maar weet begot niet hoe er aan te beginnen. hopelijk kunnen jullie me verder helpen! alvast bedankt!!

foto (4).jpg

1x Buisafzuiger 365m3 Flens 125mm
    1x Carbon Active 400m3 Flens 125mm

Re: opstellen kweektent

Ziehier mijn aansluitschema. Kan waarschijnlijk wel van pas komen.
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Dus:

- De Fan Control moet in het stopcontact en daar sluit je de buisafzuiger op aan.
      - De filter hang je best horizontaal in je tent (indien je een tent hebt) onder het dak.
      - De luchtslang gaat van je filter doorheen de dakopening in je tent naar de buisafzuiger. Die buisafzuiger moet ruimte hebben om uit te kunnen blazen (prop die dus niet ergens in een hoekje).
      - De thermostaat kun je normaal gezien verbinden met de Fan Control en je zorgt ervoor dat de temperatuursensor van je thermostaat in je tentje hangt ongeveer ter hoogte van de plantjes.

Grtz

Edit: Ik zie dat je wel nog een stroomkabel zult moeten aansluiten op je buisafzuiger. Dat zal wel lukken toch?
      Last edited by Rodigan; 17 October 2013, 11:10.
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Denk dat daar het probleem juist al begint.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

dat zijn toch maar 3 draden, fase (bruin) , nul (blauw) en aarde (geel groen), de draden in je afzuiger die op dat kroonsteentje zitten moeten hiermee verbonden worden, de producten lijken nieuw, zit er een gebruiksaanwijzing bij??

Comment

Bezig...
          X