Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
wat de beestjes betreft is het al een heel eind gebeterd,hier en daar enkele maar blijf het product gebruiken,verder wou ik even melden dat mijn temperatuur in men kastje redelijk hoog lijkt..kan dit kwaad,ook denk ik da ze nu wel echt in de bloeifaze zit
hier nog een kleine update van de star ryder onder 60watt spaarlampen...
ik heb de indruk dat het redelijk goed gaat met haar ik geef ze nu om de 5 dagen tomatenvoeding bij en de topjes beginnen mooi door te komen,tot hiertoe zeer tevreden van de star ryder maar we zijn er nog niet e... en euhh,men kast wordt te klein...ik hoop dat ze niet teveel meer in de hoogte gaat....
@Gamm,ik had er een lampje extra bijgehangen maar dat werd dus veel te warm..32graden...en zoals u al zei dat 28 de max is heb ik ze dus uitgedaan,nu zit ik op 27 graden,voor de rest is er eigenlijk weinig te melden ik geef ze om de 5 dagen tomatenvoeding en dit blijkt wel te werken
verder denk ik dat iok op de goede weg zit..het duurt alleen veeeeeeel langer dan dat er op de verpakking staat,we zijn momenteel 59 dagen ver vanaf ik ze de grond in stak,volgens de verpakking zouden ze 70 dagen moeten klaar zijn van pit tot oogst..not!!!...ik denk een 80 a 90 dagen dat ze nodig gaat hebben,miss is het omdat ik het met spaarlampen aanpak..
Comment