Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

begin nieuwe hobby

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: begin nieuwe hobby

ok…….update:
    3 dames gaan lekker ong 3 cm boven de aarde andere 2 willen niet echt een zaadje zag ik gister op de aarde liggen tot mijn groote schrikwaarschijnlijk naar boven komen drijven tijdens water geven klein kuiltje gemaakt en voorzichtig weer terug gelegd klein beetje verse aarde erop en hopen dat ze nog gaat aanslaan?
    de andre zag ik gister wel een heel klein kopje maar had het idee dat ook zei te ver naar boven lag?
    dus ook daar een klein beetje aarde opgedaan.
    is dit goed……?of kan ik beeter nieuwe zaadjes laten ontkiemen en opnieuw beginnen vind 3 echt te weinig zit er aan te denken om er wat bij te zetten aangezien ik genoeg ruimte heb in de tent,
    kan dat,ook als de andere 3 er al een week in staan.
    mvg,

Comment

update….
      helaas de andere 2 zaadjes hebben het niet gered,wat kan ik nu het beste doen?
      paar nieuwe zaadjes planten,wel met 2 weken achterstand of een paar cloontjes er bij zetten of gewoon 3 laten staan,wil graag wel genoeg kruid kweken om het 3 mnd uit te zingen ben een groot verbruiker ong 12 gr in de week svp advies voor dit groentje????
      mvg.

komt dit niet automatisch bij nieuwe berichten??????
      Last edited by hobby007; 15 November 2013, 10:24.

Comment

Met 600W erboven kom je met drie plantjes normaal ook wel aan die 160 gram maar omdat je net begint zal het vast je laatste fout niet zijn.
        Die Jack Herrers van Vision zijn origineel van Sensi-seeds, die hebben zo'n acht weekjes bloei.

Je kunt er natuurlijk nog wel wat bij zetten, maar die JH moet je een keer op 12/12 zetten, dan gaan de jongere zusjes ook mee.
        Die krijgen dus een kortere groeiperiode.
        Je zou een soortje kunnen zoeken die wat meer sativa heeft, die groeien vaak iets langer door na omschakeling op 12/12.
        Stekken raad ik je zeker niet aan, daarmee haal je in de meeste gevallen een hoop ellende(beestjes) in huis.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

thx q,bedank voor je medeleven met me,vind ik echt super,en ik heb je ook hoog zitten met die super mooie kelder van je, maar ik weet niet waar u de stekken vandaan haalde dat u z'n last had van beestjes volgens een goede medekweker met 10 jaar ervaring nog nooit last gehad van beestjes,gebruikt ook geen bestrijdingsmiddelen daarvoor,week voorgroei 24/24 daarna gelijk bloei,dat gaat wel een stukje sneller,en dus ook goedkoper met stroom toch?

de 3 dames gaan nu hun 2de week groei in en zijn 6 cm hoog en krijgen nu hun 2de vertakking,heel mooi maar gaat wel traag,de temp zakt als de lamp uit is naar 18 gr mijn collega kweker zegt dat dat veel te koud is,wat kan ik daar nu weer het beste op verzinnen????
          heb als goedkoopste oplossing het schema omgegooid van snachts aan en overdag uit ivm de aankomende koude nachten,maar ben bang dat een klein kacheltje toch onvermijdelijk is toch??
          zal binnenkort wel ff een paar foto's plaatsen van de 3
          mvg,hobby

Comment

Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Om kosten te kunnen besparen zou je onder T-neon kunnen voorgroeien... Doe het zelfde, check anders me verslag maar even dan zie je de T-neon wel.

Greetz
              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

escargot,ook u dank voor u medeleven,…..en ik zit er letterlijk bovenop

@el plantos,,wat kost dat, zo'n t-neon?(verslag natuurlijk gelezen)
                Last edited by hobby007; 16 November 2013, 00:14.

Comment

Deze kosten om en nabij de 60 Euro, incl kap en kabel.
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

dat is mis wel de moeite,dank je.

Comment

Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

ok kleine update, de dames zij nu bijna 2 weken oud en te groot voor hun huidige potje geworden ze zijn vanavond verhuisd naar een 12 liter pot de wortels zagen er mooi wit uit en kwamen al een klein beetje door de bodem heen.
                        ze staan van af het zaadje al in de grow mix…….zie op een blaadje een paar stipjes kan dat kwaad,en iemand een idee hoe dat kan en wat het is?

oh en ze krijgen ook wortelsimulator van het merk woma een ml door 1 ttr
                        mvg
                        Attached Files
                        Last edited by hobby007; 18 November 2013, 23:36.

Comment

Ziet er al mooi uit!

Comment

dank u,ben er ook trots op.kunnen svp wat meer profs bevestigen dat 18 gr als de lampen uit zijn niet te koud is,en dat de dames er niet onder lijden,en of stoppen met doorgroeien,zou graag optimaal willen kweken aangezien het maar een klein tentje is.
                            de potten zijn trouwens 18ltr geen 12 maak vd week weer ff een paar fotootjes zodat jullie ff je menig kunnen overleggen.
                            hoop in de loop van volgende week dat er nog 6 bij komen,dat zijn ww cloontjes die nu aan het voorgroeien zijn bij mijn collega,ben benieuwd of ze grooter zijn dan mijn zaadjes?en hoe ze het gaan doen samen met de jack

voor tips en tricks hou ik me warm aanbevolen,alle hulp of kritiek zijn welkom.
                            mvg.

Comment

sigpic
                              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

ai vandaag 17.1 gr toch maar een kacheltje dan welke gebruiken jullie?
                                tis maar voor een graad of 5,tips….?
                                max temp is 29,bedankt.

Comment

Bezig...
                                X