Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

begin nieuwe hobby

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: begin nieuwe hobby

Laten we er dan maar vanuit gaan dat het een SOG gaat worden.

In dat geval lees het verslag van Ronson goed door.

Blad weghalen, doe je aan de onderkant, de bladeren die geen licht meer krijgen, kan je licht uitdunnen.

Voeding, hangt helemaal af van welk product je gebruikt.

Volgende keer maak je eerst een plan. lees wat kweekverslagen en zoek de methode die je wil gaan toepassen.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Comment

heb zo'n postzegel-loep (vergroot 10x)... dat hou ik voor m'n lens van m'n gsm of fototoestel... werkt ook. zonder gsm/camera kijk je er nog dichter op...
        2013-12-12 18.58.53.jpg

en zie nu een ander topic, dat van Cookaap.
        Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
        Jack Herer in scrog
        The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

kleine update begin week 3 12/12 begin de voeding een beetje op te voeren volgens woma schema gaat tie van1.3ec langzaam naar 1.7 in week 11 bloei maar ik denk dat ik naar 2.5 a 3 ec wil gaan ga ff aankijken hoe ze gaan reageeren de zaailingen drinken duidelijk meer dan de stekken maar dat lijkt mij wel logies.
          denk dat het wel goed gaat zo,zal volgende week probeeren zonder lamp fotos te maken.
          Attached Files

Comment

Comment

Ik moet ook idd zeggen dat het niet echt stormloopt.

Wel moet ik zeggen, dat ik ook laks ben geweest, om even een berichtje te plaatsen.
              Nu is het wel de week van kerst geweest, dit zal ik dan maar als rot excuus aandragen

Wat je wel even kan zeggen, is welk bloeivoeding dit betreft , ik bedoe hiermee deze, die je pas in de 5e week, mag gebruiken, liever niet een andere.
              Ik weet, dat het best geinig kan zijn, om mensen op een verkeerd been te zetten, doe ik zelf ook vaak, echter, doe de juiste maar.

Ik weet niet hoe het zit met kachels en planten, dus moet ik even logisch nadenken en dan denk ik aan kachels en aambeien.
              Mensen, uit een huis waar aan de lopende band gestookt wordt, schijnen hier meer last van te hebben.

Nu heeft dit natuurlijk, niets met planten te maken, maar toch......ik vond de informatie zelf zo leuk, dat ik het gewoon moest vermelden.
              Als ik dit bericht later terug lees, zal de humor er in, zelfs mij niet duidelijk zijn.

Toch, schijn ik ergens gehoord te hebben, kan de zelfde bron zijn, dat ook planten, die naast een straal wamtebron staan, iets minder zullen presteren.

Fotocamera's en trichs, hierop kan ik helaas geen zinnig woord zeggen, mijn brien is beperkt, nog niet zo beprkt dat ik weet dat dat brein moet zijn, maar toch.

Ik heb een jointje gerookt en ben super melig, helpme er morgen even aan herinneren, dat ik moet kijken, of dit bericht, nog steeds zo enorm in de smaak valt....

Goed, ik heb het in ieder geval geprobeerd...

Fijne avond
              Last edited by Escargot; 27 December 2013, 21:54.

Comment

voeding is woma(was makkelijk voor beginners zie die vriendelijke gast van de growsjop)
                en stja kachel is nodig ben ik bang hij staat nu op vol vermogen en springt dus ook maar kort aan max 5 min vanaf nu.
                maar bedankt voor je jolige meningiig.
                gr.

Comment

Ik heb even snel gezocht op Woma en dan komik op een stimulator uit.

Dit geeft je geen voeding voor de Kalium/Fosfor behoefte voor bloeiweek 3 en 4.

Ik zou even een klein flesje echt bloeimiddel in huis halen.

Comment

je moet deze hebben woma-nutrients.com

Comment

als de fabrikant zegt dat dit het schema is, zal deze wel goed zijn.

Alleen zal deze wel tellen als je de volledige lijn gebruikt...
                      Last edited by Escargot; 27 December 2013, 23:27.

Comment

ja dat doe ik.
                        ok,zit met het volgende,heb de smaak goed te pakken en wil er nog een voorgroei tent bij!
                        om in eerste instantie de boel rustig te laten droogen(igd een soort klaar is en de ander nog een paar dagen moet)en om alvast de volgende run voor te laten groeien.
                        twijfel nog of 2x 55 tl
                        of 1x 400
                        of 1x 600 watt
                        wat is jullie mening?
                        dacht er aan om eerst appart voor te groeien en dan de 2 lampen samen in een tent te hangen voor een monster opbrengst of zo iets,heeft iemand van jullie daar al ervaring mee???? graag jullie menig of tips of advies alvast bedankt

ohh wel makkelijk mis tent word 80x80x180of 90 x90x180 denk 90x90x180.

kleine update:vandaag begin week 5 12/12 start bloeivoeding 1 ml per liter ec 1,7IMG_3683.jpgIMG_3684.jpgIMG_3681.jpgIMG_3682.jpg
                        Last edited by hobby007; 2 January 2014, 01:11.

Comment

heeft niemand er dan een mening over???of is het gewoon jaloezie?

Comment

Jaloezie? De reden waarom ontgaat me hier eventjes...

Verder is de keuze toch volledig aan jezelf. Heb je niemand voor nodig om dit in jouw plaats te doen.
                            sigpic
                            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Jaloezie, ik barst van het venijn

Comment

hier nog een paar plaatjes gewoon omdat het leuk is,en om jullie ogen ff uit te steken
                                IMG_3689.jpgIMG_3690.jpgIMG_3691.jpgIMG_3692.jpg

Comment

Bezig...
                                X