Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

begin nieuwe hobby

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: begin nieuwe hobby

Ik zie Drie ventilatoren.
    Een op de vloer van de tent en twee zwenk ventilatoren op de achterwand..

Heb ik deze goed geteld ??
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

ne helaas…..op de grond is een kachel

hmmmm wel een warme lucht ventilator kweet niet of dat telt?

Comment

Maar nu ??? waarom gebruik je deze...

Ik bedoel, staan die ventilatoren op de toppen te blazen ??

Comment

ze blazen er rustig door en over heen ja hoezo?is dat niet goed dan?volgens mijn meester is dit goed dit ivm de cloontjes zo krijgen de ongedierte het minste kans on zich te nestelen in mijn moois dit icm met frisse lucht toevoer en de kachel staat er om de min temp boven de 19 gr te houden en de luchtvochtigheid te drukken en mijn afzuiger draait ook volle toeren,maar nogmaals ik ben ook maar een beginner en knap eigenwijs ook nog eens mijn meester kweekt al meer dan 8 jaar zonder enig probleem en kweekt altijd met stekjes zijn opbrengst is met 3x600 nooit lager dan 1.5 kilo behalve hoog zomer dan haalt tie net 1,2 1,3 dus vandaar mr slak.

maaaaaar mocht een van jullie goede argumenten hebben om het toch anders te doen sta ik daar natuurlijk graag voor open hou wel van een goeie discussie mvg hobby

Comment

Oh maar dan krijg je meer dan zat advies.

Ik heb niets gezegd, ik ga lekker achterover hangen en jaloers genieten.

Veel plezier

Comment

ohh dat is nou jammer;-(dacht ff dat er een leuke discussie op gang zou komen.

gelijk maar ff een update:de cloontjes drinken nu ong.800 ml in de 2 dagen
              de zaadjes 1,2 liter in de 2 dagen,ik weeg de potten elke dag door deze ff op te tillen,en heb gemerkt dat ze er 2 dagen over doen om alles op te drinken vind de potten nog redelijk zwaar als ik ze optil de volgende dag na het water geven daarom geef ik ze om de dag van onder water met voeding volgens schema woma-nutrichiens

vragen of opmerkingen zijn zeer welkom mvg hobby.
              Last edited by hobby007; 4 January 2014, 12:15.

Comment

Je meiden doen het goed Hobby!!

Op naar dikke knalbuds!
                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

thx el,ga zo weer ff water geven,de zaailingen zitten nu al op 1.2 liter per dag,en dan de pot weer licht dus ik denk dat ik ze iets meer wil geven?
                  ff proberen…er is een monstertop in de maak al zeg ik het zelf(voor mij iig,mijn eerste),de stekjes doen het ook verrassend goed en beginnen al lekker te bollen.

heb vandaag nog een tent erbij gehaalddr90 van secret jarden om straks te drogen en later voor de voorgroei,heb mijn oog ook laten vallen op de gavita 1000 watt,ben toch een beetje gek gemaakt door onze vriend blani
                  fotos volgen………..

Comment

Heel verstandige keuze van je die gavita , de digistar of de pro? Met welke reflector?

Ivm de ventilatoren, er zijn verdeelde meningen over, ik hou van een sterke bries erdoor maar vanof ik zie dat ze te snel beginnen verdampen gaat ie lager.
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Waaraan herken jij dat teveel verdampen dan Nik? Hier staat er ook een flinke bries op namelijk....

Grtz

Comment

Aan je gekartelde randen van je bladeren, al de hoekjes gaan omhoogstaan.

Door het snelle verdampen krullen je bladeren dan omhoog.
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

image.jpgimage.jpgBingo dames en heren ik heb spint +trips het kan niet op bij mijn eerste kweek gelukkig is nog in beginstadium vanavond spuitenik hou jullie op de hoogte

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Kijk ook een op de blaadjes van de top??bruine vlekjes??iemand??

Comment

Jeetje wat een domper zeg hopen dat het nog te redden valt gisteravond alle dames nat gespoten met een biologies middel van de intratuin voornamelijk tegen trips de pakjes Vd spint waren allemaal leeggestolen.........wat betekend dat er bij mij in de buurt genoeg kwekers met spint zitten denk ik zo .....
                            voor de volgende run toch maar actiVe inblaas monteren nog meer frisse lucht circulatie kan haast niet anders dat de beestjes op de cloontjes hebben gezeten.... En had ze zowiezo moeten voorbehandelen wat ik ook Zeker ga doen in het vervolg.....ti's een harde les maar wel weer een leerzame......

Hebben jullie nog goeie tips voor de eind schoonmaak wat kan ik het beste doen om mijn tentje weer neutraal te krijgen????
                            alle info is zeer gewild voorbaat dank!
                            mvg hobby

Comment

Met Dettol of kweekruimte-ontsmetter aan de slag.... Alles heel grondig schoonmaken en dan hopen dat alles weg is.

Precies de reden waarom ik geen stekken wil en uit zaad kweek; ook geen gratis beestjes en andere meelifters!

Succes en hopelijk heb je de boel snel weer steriel!

Grtz

Comment

zet killertjes uit

na deze run , goed poetsen met dethol , dan proper maken met lauw water , zodat de resten van de dethol weg zijn !! OOk je lamp kamp en andere dingen die er instaan goed poetsen he , kijk ook goed in de naden van de tent

daarna nieuwe zooi zetten , en gelijk killertjes zetten , preventief

groetjes
                                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Bezig...
                                X