Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

begin nieuwe hobby

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: begin nieuwe hobby

Oorspronkelijk geplaatst door Sjeale View Post
    Ik krijg een stengeltje van ongv. 10 cm eer de blaadjes beginnen te groeien. Ligt dit aan het ras dat ik gekozen heb?
    heeft iemand tips? Alvast dank.
    Zo'n lang steeltje komt omdat je lamp te hoog hangt of omdat je met een verkeerde lamp werkt. (Of helemaal zonder lamp)
    Duurt wel een dag of 5/6 na het ontkiemen vooraleer je echt dagelijks verschil in groei ziet. In de veronderstelling dat er in goede omstandigheden gekweekt wordt. Onder de grond wordt er wel reeds flink geworteld.
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

zo ff een kleine update,de laatste loodjes zijn aangebroken,enkele dames krijgen al lekker bruine haartjes de toppen beginnen lichtelijk aan wat vetter te worden,dat gaat lekker,de beestjes houd ik in toom door dagelijks ff met de stofzuiger langs te gaan het zijn er niet veel dus ik hoop het nog ff uit te zingen zonder betrijdings middelen ook heb ik voor de volgende run een active inblaas van 250m3 zodat er meer frisse lucht door mijn tent word gejaagt en de kans op beestjes aanzienlijk word verminderd,heb ik me laten vertellen.,voor de foto junks:er is niet veer veranderd vogende week volgen er weer een paar fotos,tot dan!

Comment

Succes met de laatste loodjes!
        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

thx el vind het reuze spannend het eind van de gang naar de koffieschop komtin zicht

Comment

ok laatste week is aangebroken denk ik,het spoelen gaat beginnen de foto's zoals belooft,opmerkingen mogen ongegeneerd gegeven wordenIMG_3775.jpgIMG_3774.jpgIMG_3773.jpgIMG_3772.jpgIMG_3771.jpgIMG_3770.jpg

Comment

dat gaat een mooie oogst worden!! nice!
              Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
              Jack Herer in scrog
              The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

thx jack

Comment

Die zien er zo ongeveer afgebloeid uit, ja.

Wat zeggen de trichomen?
                  sigpic

Comment

ja daar ga ik id voor…….half clear half cloudy,dus mijn mening nog een weekje???
                    kan nog geen amber vinden.
                    ze hebben ook nog maar 7 weken zichtbare bloei wel 8 weken 12/12?
                    Last edited by hobby007; 31 January 2014, 19:17.

Comment

Spannend.....
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ziet er goed uit! Mooie dikke buds!

✌️peace

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

thx blaze,maar het kan altijd beter,desondanks mag ik niet klagen voor de eerste x tis nog wel ff wachten hoeveel er vanaf gaat komen,ik hoop op een dikke 400 gr,en ik droom van 550,maar dat is nu alleen nog maar in mijn dromen

Comment

400 zou al een (zeer) mooi begin zijn voor een eerste kweek.
                            sigpic

Comment

is ook zo gamm,maar 500 is beter ik hou het op 450

Comment

het lange wachten word dan eindelijk beloond,vandaag hele mooie trichomen ondekt op bijna alle dames,dus dit weekeind gaan ze om,tis jammer dat ik niet zon mooie camera heb anders had ik een paar mooie trico fotos kunnen laten zien,maar helaas de laatste fotos zal ik in een eindverslag plaatsen,ben exht benieuwd hoeveel er af gaat komen,en hoe dat knippen gaat het lijkt mij een hele leuke klus omdat het me eige wiet is,maar hoor alleen maar slechte verhalen,dus ben wel reuze benieuwd
                                Last edited by hobby007; 7 February 2014, 00:21.

Comment

Bezig...
                                X