Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

begin nieuwe hobby

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: begin nieuwe hobby

Oorspronkelijk geplaatst door hobby007 View Post
    ben exht benieuwd hoeveel er af gaat komen,en hoe dat knippen gaat het lijkt mij een hele leuke klus omdat het me eige wiet is
    In het begin gaat het nog wel. Na een aantal uren verveelt het toch wel hoor...
    Je kunt ook in verschillende fases oogsten om niet teveel knipwerk ineens te hebben.
    Zo vermijd je ook dat je na verloop van tijd slordiger gaat knippen om sneller alles af te hebben.
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

thx gamm dat is wel een goeie tip ga vanavond ff mijn kniptentje opzetten en dan gaan we beginnen met de eerste sessie zal gelijk foto maken en er een mooi verslag van maken,toppie

Comment

Begin met de hoofdtoppen te oogsten. Die knippen over het algemeen het makkelijkst. Kun je wat oefenen...
        De onderste topjes kunnen gerust nog wat verder afbloeien aangezien ze wat minder licht ontvangen hebben.

Zo doe ik het toch al steeds.
        sigpic

Comment

check

Comment

whooooooow dat knippen is zo mooi werk ben gewoon helemaal verliefd zo mooie topje zo veel kristallen het is gewoon kunst,ben nu ongeveer op de helft heb van de 6 cloontjes alleen de hoofdtoppen geknipt en wat fluffie spul daar zit toch het meeste werk ik omdat daar ook de meeste blaadjes aan zitten toch vind ik het soms dubbel omdat de blaadjes zo volkristallen bevatten vind ik het soms zonde om ze weg te halen,maaaaar dat is ook weer een goeie reden om lekker te icecelateren,ook maar eens probeeren,hebben we dat ook gelijk gehad
            ik ga vanavond verder het ga het dan ook afmaken zodat er morgen een mooi verslag gemaakt kan worden met een week later een rook/vapories verslag.
            wat een top hobby ben verliefd tot morgen,mvg hobby.

Comment

IMG_3817.jpgIMG_3800.jpgIMG_3801.jpgIMG_3806.jpgIMG_3805.jpgIMG_3803.jpgIMG_3816.jpgIMG_3817.jpgIMG_3822.jpg
              fotos toevoeggen ging een beetje traag zie ook een dubbele nou die krijgen lullie dan cadau,tis natuurlijk nog wel ff ruim een week wachten denk ik,de temp is rond de 16/18 gr lv 45/55,voor het uiteindlijke resultaat van mijn eerste kweekje hobbywiet ben zeer benieuw hoe die gaat smaken,als ik er maar geen koppijn van krijg,latttterss en vrg hobby.

Comment

Hehe, zoals ik zei... leuk in het begin maar het verveelt toch na een tijdje

Nu stilletjes laten drogen, eventjes curen en laat het je smaken!
                sigpic

Comment

thx gamm ik hoop het wel,anders begin ik gewoon een nieuwe,een lekkere haze of zo

Comment

zo wat is dat toch heerlijk je eigen wietje,er gaat niks boven eigen haard de cloontjes hebben precies een week gedroogd en waren perfect droog om heerlijk te verkruimelen heerlijke geur top smaak droog zonder takken 6 plantjes 306 gram.
                    de jack herer had ik zondag geknipt en was gister nog niet helemaal droog dus die krijgt nog 2 dagen ook omdat deze topjes ietsjes dikker zijn dan de pp maar had al wel een tester gerookt en men ohh man de smaak is heel appart licht fruitig zou ik zeggen rookt lekker weg een jointje met een smaakje en word er lekker stoned van ben toch wel benieuwd wat mijn maten er van zeggen,nou de 450 gram ga ik zeker halen denk zelfs wel een kleine 500 maar dat is nog ff afwachten.
                    als ik alles in weck potten heb zitten plaats ik nog een paar eindfotos heb er nu 4 van 3l maar dat is niet genoeg moet er nog een bij hebben denk dat dat een 2l weckpot word,
                    de nevelautomaat is ook binnen dus we kunnen door met een hazeje denk ik maar dat is voor later
                    laterssssss

Comment

Nice Hobby!! Schoon resultaat en wat een mooie toppen! Laat het je smaken!!
                      Jack Herer is idd een heerlijk rokertje (smaak en effect) staat bij mij ook hoog op m'n lijst. Net nog een bestelling geplaatst voor nieuwe JH zaden bij greenhouse, kan al weer niet meer wachten!
                      Grtz Jack
                      Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                      Jack Herer in scrog
                      The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Mooi gedaan kerel.
                        Laat het smaken.
                        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Mooie actie.

Veel plezier met het rookwaar.
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

thx mannen

Comment

Mooie vangst.. Geniet ervan ...

live vanuit het ondergrondse..

Comment

hoe vriendelijk thx,en het is idd genieten met een groote G,ik hoop straks de rest inpot te mogen doen en dan kunnen we de eindstand op gaan maken

Comment

Bezig...
                                X