Hallo, sinds drie weken zitten er 3 slh in mijn hok. Ze staan nu2 weken op 18/6 heb ze 1 x getopt en zij zo'n 18 cm groot. 30 cm breed. Vanaf zaad op gekweekt tentje van 120 120 bij 2 m 400watt hps,Light. Mix, plagron terra lijn, meet ph( 5.8) en ec (1.0) LV rond 70%Nu vraag ik me af: hoelang kan ik ze nog op 18/6 laten groeien, want ik kan nergens een duidelijk verslag vinden over hoe lang en hoeveel ze door groeien na de omschakelen na 12/12 iemand advies?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hulp gevraagd...bij super lemon haze.
Collapse
X
-
Re: Hulp gevraagd...bij super lemon haze.
Ik bedoel, idd dat wanneer de omschakeling is geweest, hoelang groeien ze dan nog, want ik hoor de wildste verhalen over minimaal nog vier weken groei na omschakeling en dat ze dan nog wel een meter kunnen groeien...dan moet ik niet te lang meer wachten want dan word de ruimte te krap...
Comment
-
Hallo 1ebram,
Een super lemon haze is een soortje wat idd lang door blijft groeien.Ik zelf zet sativa's meteen op 12 en groei die niet voor.
Licht natuurlijk ook aan waar de planten in staan.In een volle bak met aarde zal een plant ook veel groter worden als dat ie in een 10 liter pot staat.Ik zou zeggen als je nu al denkt dat je in de problemen gaat komen met de hoogte,dan zou ik de boel in bloei trekken.(overschakelen van 18 uur naar 12 uur).Hoop dat je wat aan mn info hebt.Mocht je nog iets willen weten dan vraag je het me maar.
Gr Goud
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goudeerlijk View PostHallo 1ebram,
Een super lemon haze is een soortje wat idd lang door blijft groeien.Ik zelf zet sativa's meteen op 12 en groei die niet voor.
Licht natuurlijk ook aan waar de planten in staan.In een volle bak met aarde zal een plant ook veel groter worden als dat ie in een 10 liter pot staat.Ik zou zeggen als je nu al denkt dat je in de problemen gaat komen met de hoogte,dan zou ik de boel in bloei trekken.(overschakelen van 18 uur naar 12 uur).Hoop dat je wat aan mn info hebt.Mocht je nog iets willen weten dan vraag je het me maar.
Gr Goud
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostKijk eens wat kweekverslagen door ofzo.
Comment
-
Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Comment
-
-
lol @ Q
ik zou ze max 10 dagen groei geven ( maar ja dan wel met 9 in je tent )
laat mss eens pic zien van je sletjes , hoe ze er nu bijstaan ??
als je met 3 die tent moet vullen , dan zou ik scroggen of knakken en die zooi dus dan kom je met die 10 dagen zekers ni toe ( neem dan maar weekje of 3 - 4 )Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
Comment
-
Toen ik de vraag stelde bestonden ze nog een dag of 2 later 6 man voor de deur voor 3 plantjes...helaas..ik heb t tijdsbestek wat ruim genomen..sorry voor de verwarring...mja zaak geseponeerd, nu maar rustig houden. Mocht ik nog opnieuw beginnen dan zet ik m'n verslag er op als t klaar is...just in case
Comment
Comment