Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
welke lamp
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: welke lamp
Pffffff. Ik zou nog een lijntje leggen.Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar
The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
Spliff Strawberry in scrogg, klaar
sigpic
Comment
-
2013-12-07 20.44.25.jpg haaaaaaaaloooooooo dit is snelle setthup ni kakken mensen over slechte setthup hep zelf snel deegrol gemaakt van bothrham en dan keukennpapier methet zaaddje dr tussen gedaan met lamp mr nu is de vraag mag mn licht aan in mn kamer wnt dat zorgt dan voor meer licht en is dit niet slecht voor de plant,,N????????????!!!!!!!!!!
Comment
-
Wortel is een wit dingetje wat uit het zaadj komt zou eerst maar is gaan lezen wat een wietplant is voordat je verder gaat.
Voor snelle wiet Ga je naar de coffeeshop of krijg je daar niks mee??
Wat betreft je boterham die eet je op daar kiem je geen zaden in. Een deegrol gebruik je in de keuken daar heb je nu waarschijnlijk je zaden mee geslagen ofsow? en setup?? Ik zie niks van spullen op de foto zal wel aan mij liggen.....Last edited by psychedelic1988; 7 December 2013, 21:28.
Comment
-
Een boterham hahaha wat een padvinder ben jij.
Dit is een deegroller en daar kun je niks mee ontkiemen.
2013-12-07-21-30-38.png
Zoals ik al zei neem nog een lijntje want dit ga je toch nooit snappen.Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar
The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
Spliff Strawberry in scrogg, klaar
sigpic
Comment
-
haaaaaaaaaaaaaaaaaaloooooooooooooo kzal da niet helemal in 1 x opdoen e zot 88!!!!!!
wrm moet ik erst een deegrol gebruikkn en dan wer niett?? wees eens duidelyk aub kommaan,!!!!!
dus gewoon keuekenpapier is goet?
gr
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
haaaaaaloooooooooo nog een vraag mag ik verwisselen van zacklamp deze is blauw maar mijn andere is gewoon geelvan kleur maar ik moet wisselen want de baterijen zyn bijna leeg dus mag dit of niet??????????!!!!!!!!!!!!
gr
Comment
Comment