Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 e Thaise kweek onder led lamp met vergeelde bladeren bij 2 v/d 3 door Calcium tekort?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1 e Thaise kweek onder led lamp met vergeelde bladeren bij 2 v/d 3 door Calcium tek

Ik wacht bij autoflowers meestal tot bijna al mijn bladeren ervan gevallen zijn, wel in de gaten houden dat je calixen niet heel bruin trekken en verbreden want dan begint de kwaliteit achteruitreed gaan.

En ook een gezond 2014!
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Re: 1 e Thaise kweek onder led lamp met vergeelde bladeren bij 2 v/d 3 door Calcium tek

Helaas nieuw probleem vermoedelijk piepkleine luizen die ik heb ontdekt toen ik met trichomes dmv 20 vergroot oog ( de zwarte puntjes ) hier wordt ik niet blij van maar ik weet of die witte vlekken hiermee te maken in ieder in MOnty,s bladprobleemoplosser kan ik deze vlekken niet thuisbrengen al vermoed ik een een soort luisen . maar graag je mening

Ook helaas zie ik bij me tot nu meest gave plant ook wat bladverandering lichte krulling ik heb ze net ieder 0.75 deciliter gewoon water gegeven .
      Helaas is dat met vergrootglas niet echt makkelijk te zien .

Na grondig onderzoek op dit forum ben ik nog ongeruster geworden want mijnsyptomen lijken verdacht op Thrips problemen in ieder heb ik ze nu onder gespoten met knoflook bio middel ,en natuurlijk zit ik ook te denkem aan het beestje wat ik vanmorgen uit de plant verwijdert heb alleen weet ik zeker meer what for fucking animal this na eerder deze week al een schorpion en een slang tegen het lijf was gelopen .dus ik wordt gek hier van die beesten normaal zie ik alleen maar Thaise poesjes IMGA0590.jpgIMGA0591.jpgIMGA0593.jpgIMGA0597.jpgIMGA0599.jpgIMGA0600.jpgIMGA0603.jpgIMGA0605.jpgIMGA0609.jpgIMGA0413.jpgIMGA0448.jpgIMGA0449.jpgIMGA0450.jpgIMGA0467.jpgIMGA0470.jpgIMGA0575.jpgIMGA0576.jpgIMGA0579.jpgIMGA0581.jpgIMGA0584.jpgIMGA0585.jpgIMGA0586.jpgIMGA0588.jpg

Comment

update autoflower ivb oogsten en trichomes en volgens mij ga ik nog ff door met voeding tot....IMGA0560 e.jpgIMGA0560.jpgIMGA0561.jpgIMGA0562.jpgIMGA0565.jpgIMGA0566.jpgIMGA0568.jpgIMGA0571.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

update Thrips problemen ,ik heb ze zojuist onder gespoten met een Thaise killer aangezien ik er zeker van ben dat het niet pluis was en vervolgens de bodem bedekt met aluminiumfolie en over zes uur weet ik meer alhoewel eerst nog ff moet bijslapen

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

By the way Nick ik zoveel diverse NPK verhoudingen maar standaard is 20/20/20 wat ik overigens pas een aantal keer heb toegediend of heb jij een beter advies hieromtrent ik zal morgen wat fotos maken van de voeding die ik gebruik ok

Comment

Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Thanks Escargot en ik ga er vanuit dat ze het eten want ik heb er een paar drupjes vloeibare suiker doorheen gemixt en van dat kampvuurtje is regelmatig sprake !

Comment

Mooi man, haha..had je geen tijd om even een fotootje van die schorpioen te maken of stond je meteen op een stoel ? th_smiley_scared.gif
              Je hebt idd wat zuigbeestjes gehad, maar spint of thrips weet ik niet.
              Het is niet zo moeilijk, als het er zit, dan moet je het kunnen zien.
              Het meeste vindt plaats op de onderkant van de bladeren, meestal tegen de nerven zitten luizen. Thrips rent rond, en spint lijkt op spinnetjes, maar dan in micro-formaat.
              Om het echt goed te zien heb je wel een vergrootglas nodig misschien.

Maar die plekken zijn vrij groot, ik denk dat er gewoon een insect langs is geweest om te lunchen.
              Hier zou ik aan een soort wants denken, wat daar allemaal rondvliegt weet ik niet. alien.gif
              Buiten heb je altijd wel wat beestjes en dat lost zich meestal vanzelf wel op, die beestjes hebben ook vijanden.
              Wat gaatjes in de bladeren kan niet zoveel kwaad, zolang je het maar een beetje in de hand houdt.
              Wat voor worm was dat ? De wormen die we hier hebben vreten je planten niet op, ghehe.. smoking-cannabis-002.gif
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hi Q,

Ik was gelijk 20 meter verder nadat ik die schorpioen aanharkte lol en voor de duidelijkheid ik heb een illuminated loupe van 20x21mm dus zodoende ben ik er ook achter gekomen alleen door dat ding foto,s maken dat heb ik nog niet geprobeert.
                Inderdaad gisterocthend plukte ik een soort groene worm eruit en inderdaad heb je hier hele gekke beestfiguren die zich had volgevroten maar helaas ben ik hem kwijtgeraakt en die witte vlekken zijn of worden gewoon gaten ,maar ik heb ze nu een zware straf gegeven hoop ik .
                Ik ga denk ik over een paar dagen een dag of 5 maar die 2 in de bloei zetten kan je want ik wil zeker weten of ik niet me tijd verdoe aan 2 van die kerels en als ik er nu naar dan heb ik het idee dat er vrouw en 1 man is maar ik begrijp dat ik pas 2weken bloei met zekerheid kan zeggen correct? een ander vraagje moet ik ze nog een keer toppen voor de bloei ? wellicht is antwoord ja maar zeker weten doe ik het niet lol

Comment

Ben je op een schorpioen gaan staan ?
                  Hoe ist met de toppen ?
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Zit net verslag te lezen maar mis dik eenmaand.. Teveel poesjes gezien ......

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

Comment

Bezig...
                    X