Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

fan controller

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: fan controller

Ik heb een goeie service gehad in de Heksenketel, vriendelijke man!
    maar je ziet dat overal dat grensgelegen winkels artikelen duurder aanprijzen..., zou dit eigenlijk moeten weten want kom zelf uit een grensstreek.
    maar in dit voorbeeld specifiek ph meter in heksenketel 60 euro, dezelfde phmeter in de Alien 42 euro
    fancontrol heksenketel 57 euro, in de Alien 37 euro (online 35 euro). Concludeer zelf...
    Beide shops kun je ook echt wel niet vergelijken, je keuze zal vlug gemaakt zijn...
    de volgende keer mss het voorstel van Gamm, urbangardenshop, volgen...
    grtz
    ps: hoe sluit je eigenlijk een topic af?
    Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
    Jack Herer in scrog
    The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Jep ik ben ook bij Urban garden shop geweest en was geweldig! Mijn ervaring staat ook in men verslag vermeld.
      Fanline was daar een 35 euro geprijsd, correct dus. John, de eigenaar was van een productiefout op de hoogte bij de fanline en heeft me daar ook voor gewaarschuwd.
      Toen de mijne dan ook effectief dat probleem had en ik op nog een andere productiefout stuitte heb ik deze teruggebracht en 30 euro opgelegd om de Davin mee te nemen. Dit op uitnodiging van John.

Dus nogmaals geen kritiek jegens de growshop, integendeel zelfs, mocht ik nog spullen nodig hebben dan weet ik waar ze te halen, maar een bewustmaking over de fanline.

PS: je kan als topicstarter, bij het plaatsen van elk nieuw bericht in het topic, de keuze maken door het topic te sluiten bij het posten van het nieuwe bericht. Dit door de checkbox aan het slot-icoontje af te vinken.

Mvg Bongool.

Comment

heb me nu al blind gestaard op dat scherm, maar het lukt me niet om dit topic af te sluiten...
        :/ zie nergens zo'n slot-icoon staan...
        Jack Herer in scrog

Comment

Als je een reply schrijft in een topic , doe je dat in een apart kadertje op de bladzijde. Links onderaan dit kadertje, indien je topic starter bent, staat er een checkbox met de text naast : dit topic sluiten na versturen bericht.
          Slotje staat er idd niet bij. In me stonede kop stond dat er ook nog bij

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

vreemd, ben topicstarter maar die checkbox en tekst is nergens te bespeuren...
            Jack Herer in scrog

Comment

Rij in het vervolg gewoon lekker door naar Terneuzen naar de urban garden shop super ontvangst daar! en meer kennis dan in alien tegenwoordig.

De heksenketel in sluis is gewoon een toeristenval.
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Vreemd ik gebruik all maar of een jaar zo een fanline FCT-1500
                en mij buis ventilator en afzuiger zitten erop aangesloten en kheb geen problemen

Greetz Wiedewiet !
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...2x-white-widow
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...rrer-2x-church
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...e-week-7-bloei

Comment

Wat laat maar misschien kan iemand even de ervaring van de davin fan controller sharen? Ik vroeg me af ofdat deze zorgt voor een bromvrije dimming, als die bromvrij is zou ik het wel durven kopen (maar niet in Sluis, onvriendelijke ervaringen daar)
                  Mvg !

Comment

djo deze fan controller is echt brom vrij http://www.greensell.nl/a-35880345/f...controller-8a/

Comment

Bezig...
                    X