Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik denk dat het de centrale van zo'n tijdmachine in een SF film is...zet daar 5000v op, een paar plasma effecten, een rondborstige meid die gilt en we zijn op weg naar de dino's
darkmatterfanzine.com is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, darkmatterfanzine.com has it all. We hope you find what you are searching for!
Je mag zo'n lamp eigenlijk niet hanteren zonder beschermende kleding. Vandaar dat die man zo bang kijkt, waarschijnlijk. De bol staat onder een hoge druk (30 bar ofzo) en het glas van de bol degradeerd tijdens gebruik. Ze kunnen dus wel eens onverwacht ontploffen, en dan wil je er niet te dicht bij staan.
Ik ga toch een beetje kwijlen als ik zo'n lamp zie. Ik wilde 'em even delen.
Hij kan trouwens niet direct in het stopcontact. Het is een ontladingslamp: Er moet een VSA tussen.
Omdat ze een heel klein geconcentreerd bundeltje nodig hebben, en weinig plaats in de gemiddelde projector ruimte ?
Ghehe..de naam van het plaatje verklapte al wat het was.
Ondanks de kloppende confectiemaat was het dus niet Blani zelf op de foto (gerucht op de chat)
Omdat ze een heel klein geconcentreerd bundeltje nodig hebben, en weinig plaats in de gemiddelde projector ruimte
Oeps... Mijn Q stond voor Question en de A voor Answer, als in Q&A. De vraag was dus niet specifiek gericht aan QnQ, die ik inderdaad ook tot Q afkort.
Raar eigenlijk dat ik QnQ afkort, maar Wietefras en Escargot niet. Ik denk dat ik QnQ ook maar volledig ga houden. Die hoofdletter aan het eind kost extra energie op de shift-toets, maar misschien moet ik dat er maar voor over hebben.
Comment