Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
sativa vs indica
Collapse
X
-
Re: sativa vs indica
Succes met ronde 2 Jack, zal ik effen volgen.
Volgende week ga ik ook de 400 hps aanschaffen, en eventueel reeds voor de rest van mijn eerste ronde die 400 nog erop zetten.
Volgende ronde wordt dan ook voorgroei 250hps en bloei 400 hps, dit zou beter moeten zijn he dan
Grtz see ya soooon moet nog om mijne ph-min bloei komen ,zal dees weekend nog zijn;later
Comment
-
Ik neem aan dat je 2 om 2 zet?
In dat geval zou ik ze gewoon gelijk ontkiemen en voorgroeien starten, simpelweg omdat die hazeberry dan groter wordt,meer ruimte in gaat nemen, meer wiet oplevert en ook nog eens de lekkerste wiet oplevert. Al kan dat een kwestie van smaak zijn natuurlijk..
Ruimte zat voor 4 planten en min 3 weken voorgroei en alles wat te hoog dreigt te worden buig je gewoon weg. Die berry zal waarschijnlijk een langere internodeafstand hebben dus lichtinval zat als je m laag dwingt. Ik zou t iig zo doen
Ijzerdraad rocks en mooi gebogen wiet is niet lelijk!
Comment
-
@ reiko: thnks, ivm die 400 lijkt mij een goed idee, gaan ze graag hebben hangt hier ook al lekker te schijnen....
@ fantastisch: idd 2 om 2; en dat was idd m'n twijfel, hoelang die haze voorgroeien?, zodat ze optimaal m'n hok vult tov de indica... en ijzerdraad is me niet onbekend, heb ik in m'n vorige ronde ook gebruikt om ze te bedwingen en ik kijk vooral ook uit naar die berry
@ qnq: geen speciale voorkeur hoor, had deze zaden liggen vandaar, nog van vorige aankoop... de reviews op de site van RQS zijn nochtans heel lovend, en ik ga er van uit dat RQS toch een betrouwbare seedbank is... but please enlighten me?
als beginnend kweker moet je ergens beginnen, bij mij bij RQS, and you learn as you go, denk ik dan... maar idd opzoekwerk ivm seedbanks heb ik mss niet voldoende gedaan (laat dit nog een beginnersfoutje zijn )....
thnks voor de reacties, grtz
Comment
Comment