goedenmiddag ik ben al een poosje actief op dit forum om een beetje mee te kijken met iedereen om hier wat van te leren ondanks ben ik recent begonnen met me eerste eigenplant (zie fotos)
het is een W,W zaadje heb hem op 01-01-14 uit t zaadje zien komen en inmiddels is de plant flink gegroeid (zie foto)
heb hier en daar wat spulletjes weten te regelen zoals een 2stand ventilator (had eerst 2 computer fans maar die zijn kapot gegaan)
hygrometer (10 eu mediamarkt)
PH/Moisture meter bij elkaar 20eu (tuincentrum)
lamp 1x 60wat 1x 400LM led 2700K
luchtbevochtiger 37eu Mediamarkt
Hydrokorrels van moeders dr tuin "gereedschap"
pot tuincentrum 5eu denk 10.11 L??
potgrond plargrond lightmix
ik heb al een 400W liggen alleen ik heb geen goede manier voor het ophangen gevonden
ik zit te denken een 60x60x120/140 tent aan te schaffen
de plant ging zeer goed alleen opeens na vanacht hangen ze beetje slapjes erbij
ikk vermoed teveel water en ik heb met me domme vanochtend ook weer een bekertje erbij gedaan de grond voelt vochtig maar niet drijfnat aan +- 4/5 CM diep
wat kan ik doen ik hoop de goede foto's erbij gedaan te hebben
hoop snel op reacties Groetjes C.image-25.jpegimage-6.jpegimage-5.jpegimage-4.jpegimage-3.jpeg
het is een W,W zaadje heb hem op 01-01-14 uit t zaadje zien komen en inmiddels is de plant flink gegroeid (zie foto)
heb hier en daar wat spulletjes weten te regelen zoals een 2stand ventilator (had eerst 2 computer fans maar die zijn kapot gegaan)
hygrometer (10 eu mediamarkt)
PH/Moisture meter bij elkaar 20eu (tuincentrum)
lamp 1x 60wat 1x 400LM led 2700K
luchtbevochtiger 37eu Mediamarkt
Hydrokorrels van moeders dr tuin "gereedschap"
pot tuincentrum 5eu denk 10.11 L??
potgrond plargrond lightmix
ik heb al een 400W liggen alleen ik heb geen goede manier voor het ophangen gevonden
ik zit te denken een 60x60x120/140 tent aan te schaffen
de plant ging zeer goed alleen opeens na vanacht hangen ze beetje slapjes erbij
ikk vermoed teveel water en ik heb met me domme vanochtend ook weer een bekertje erbij gedaan de grond voelt vochtig maar niet drijfnat aan +- 4/5 CM diep
wat kan ik doen ik hoop de goede foto's erbij gedaan te hebben
hoop snel op reacties Groetjes C.image-25.jpegimage-6.jpegimage-5.jpegimage-4.jpegimage-3.jpeg
Comment