Hallo,
Ik heb hier en daar al gelezen dat je best een davin v12 schakelkast gebruik,klopt dit?
Of is dit niet noodzakelijk?
Ik gebruik ook geen schakelklok om mijn licht etc automatisch aan en uit te doen,Is dit belangerijk dat ik dit wel heb of niet egt?
Ik heb mij er wel een aangeschaft (schakelklok) maar ik stak hem in het stopcontact en er kwam en blauw flitsje en de vsa maakte ook even een geluidje.
Nu heb ik wat opzoek werk gedaan.
Heb al gelezen in enkele topics over de davin v12 maar ik vroeg mij af komt dit niet door de schakelklok zelf?
Ik gebruik momenteel een hps lamp en die zou blijbaar als opstartstroom 2.5A gebruiken en als die aanstaat 1.8A,Nu heb ik de gegevens van de schakelklok bekeken en die kan maar 2A als opstartstroom aan,Is dus doorgebrand of wat dan ook.
Maar als ik nu een betere schakelklok koop die een hogere opstartstroom heeft en die 2.5A wel aankan is mijn probleem dan niet opgelost?
Of zijn er kenners van elektriciteit die denken dat mijn probleem elders ligt?
Greetz Sorento
Ik heb hier en daar al gelezen dat je best een davin v12 schakelkast gebruik,klopt dit?
Of is dit niet noodzakelijk?
Ik gebruik ook geen schakelklok om mijn licht etc automatisch aan en uit te doen,Is dit belangerijk dat ik dit wel heb of niet egt?
Ik heb mij er wel een aangeschaft (schakelklok) maar ik stak hem in het stopcontact en er kwam en blauw flitsje en de vsa maakte ook even een geluidje.
Nu heb ik wat opzoek werk gedaan.
Heb al gelezen in enkele topics over de davin v12 maar ik vroeg mij af komt dit niet door de schakelklok zelf?
Ik gebruik momenteel een hps lamp en die zou blijbaar als opstartstroom 2.5A gebruiken en als die aanstaat 1.8A,Nu heb ik de gegevens van de schakelklok bekeken en die kan maar 2A als opstartstroom aan,Is dus doorgebrand of wat dan ook.
Maar als ik nu een betere schakelklok koop die een hogere opstartstroom heeft en die 2.5A wel aankan is mijn probleem dan niet opgelost?
Of zijn er kenners van elektriciteit die denken dat mijn probleem elders ligt?
Greetz Sorento
Comment