Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweekje!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweekje!

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Ik wil graag beginnen met het kweken van een paar plantjes voor eigen gebruik.
    Nu heb ik alleen geen flauw idee van wie wat hoe etc.

    Het moet niet erg groot worden en niet te duur want mijn budget is erg klein. Het liefst wil ik niet dat mijn ouders weten dat ik kweek. Weten jullie ook bijvoorbeeld een goede plaats om de kast te verstoppen?
    Zoals ik al zei hoe het nou precies zit met de aan- afvoer van lucht, ik weet wel dat je een pc fan kan ombouwen tot filter met o.a. een telefoonoplader of iets dergelijks. Hoe zit het dan met de afvoer van lucht? Waar gaat de oude lucht heen, ik wil dus niet dat mijn ouders dat kunnen/zullen ruiken.

    Ik wil a.u.b. niet allemaal reacties met: kijk hier of daar. Ik wil graag alle informatie duidelijk op een rijtje, al het begin is moeilijk :p

    Alvast bedankt medestoners
    !




    #2
    Re: Eerste kweekje!

    Kijk rond, zoek uit, en leer....

    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment


      #3
      Re: Eerste kweekje!

      Daar heb ik vrij weinig aan omdat ik alles netje op een rijtje wil want in snap er niet zo veel van als beginner :p

      Comment


        #4
        Re: Eerste kweekje!

        Check je andere topic dan..

        Comment


          #5
          Re: Eerste kweekje!



          This easy tutorial explains how to grow cannabis indoors from seed to harvest. Learn how to take care of your plants with step-by-step instructions!


          Alles mooi op een rijtje (wel vertikaal dus eerder een kolommetje, ha .. ha .. )

          Hopelijk kan ze engels, maar aan je nickname te zien moet dat geen probleem zijn
          Last edited by Ganesh; 28 January 2014, 20:04.

          Comment

          Bezig...
          X