Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AF EasyBud
Collapse
X
-
Re: AF EasyBud
Mooie grote pot, redelijk veel bodem en deze is al bemest.
Potgrond heeft meestal 7 a 8 weken voeding aan boord.
Of het aan voeden toekomt in deze kweek weet ik niet,;persoonlijk denk ik van niet.
Tegen de tijd dat je weer voeding nodig gaat hebben zal dit bloei voeding zijn.
Op zich niets mis mee, als het plantje goed volhoud tot de bloei.
Ik ga lekker meekijken.
Veel succesWat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Comment
-
Hoi allemaal, bedankt voor jullie snelle reacties, in de growshop hadden ze me al verteld dat deze grond bemest is en heeft de eerste 3 weken geen meststoffen nodig, ze zijn vandaag 2 weken stek en geef ze al 1 week voeding nml per plant 50 ml water met regulator en 50 ml boost, zou ik hiermee kunnen stoppen en enkel water geven en eventueel bloei voeding geven als het zover is, alvast bedankt.
verhouding booster is 1,5 ml/10l
Regulator 2,5 ml/10l
potten zijn 8 liter
greets
Comment
-
Momenteel gewoonweg niets van voeding geven, met uitzondering van misschien wat wortelstimulator.
Teveel voeding is vaak veel slechter voor de plant dan dat ze even wat tekorten heeft.
Wanneer ze wat lichter van kleur wordt kun je beginnen bijvoeden.
Pas op, wanneer ze te nat staan kunnen ze ook vergelen. Wil niet zeggen dat ze voeding tekort hebben.
Tevens dus ook oppassen met water! Wanneer je blad bol naar onder staat weet je dat ze te nat staan.sigpic
100% BIO Indoor autoflower enthusiast
Comment
-
Door het beperkte licht ontwikkelen de bladeren ook slecht, ik zie maar drie vingers per blad.
Weinig bladoppervlak = weinig energie = klein plantje.
Met autoflowers zal dat nog eens zwaarder meetellen omdat dat al geen grote groeiers zijn.
Nadeel is ook dat je zelf niks kan bepalen, het plantje bepaalt wanneer het gaat bloeien.
Dus verder is er niks aan te doen, je bent toeschouwer. De plant bepaalt.
Rustig met voeding en water.
Een plantje uit een zaadje wordt trouwens nooit een stek.
Een stek is een stukje plant wat van een andere plant geknipt is.
Comment
-
Hoi een update, groeien ging langzaam, ondertss zijn ze 4,5 weken sinds het topje uit de aarde kwam, ze zijn blijkbaar terug goed aan het groeien, ze hebben nog steeds 18/6 licht en om de dag water, graag jullie meningen, thanks greets.
IMG_0312.jpgIMG_0311.jpgIMG_0310.jpgIMG_0309.jpgIMG_0308.jpg
Comment
Comment