Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verkeerde voeding...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

verkeerde voeding...

Korting op 420shop
    Hallo.

Mijn zaailingen zijn nu 5dagen boven de grond.ik wou ze voor de eerste maal en beetje wortelsimulator geven.maar heb mij totaal vergist en groeivoeding gegeven.
    Is dit erg of wat moet ik nu best doen?

Greetz

Re: verkeerde voeding...

verdunnen. met een liter of 5 ofzo. of laten kotsen, da's wel wat werk, je vinger in zo'n huidmondje
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

erg jammer .. kijk het even aan .. voor zover ik weet worden je plantjes nu eerst geel op de randen en dan gaan ze bruin worden .. als je veel te veel gaf t.o.v hun noden op dit moment gaan ze dood .. maar misschien heb je geluk en overleven ze het wel vanaf nu enkel wateren.. zoizo heb je hierdoor een zware achterstand opgelopen ..

het kan ook zijn dat je beter af bent met nieuwe zaadjes / plantjes maar dat hangt van je budget of voorraad af ..

volgende keer beter ..

succes nog

Comment

1tje van de 3 ziet er niet zo super uit.gele plekken etc maar heeft wel een mooi dik stammetje. de andere 2 zien er best goed uit tot zeer goed. 1tje was 3dagen geleden wat op de sukkel blaadjes begonnen te hangen maar die zijn nu trug bijna helemaal goed.

ik zal nog even afwachten.

bedankt voor de reacties

Comment

Bezig...
        X