Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wat ik niet snap.. Der zijn werkelijk 100e topics.. Waarin mensen kweken.. En je kan niet even vergelijken of iets?
Eerste keer dat ik voorbloei had wist ik dat.. En wrom.. Omdat ik topics had gelezen en dus lekker kon afkijken van hun.. Der staat echt waar.. Meer info dan je lief is op internet.. Maja.. Tijd is geld..
+ tot 4:00 zitten zoeken en je kon ook niet ff gelijk kijken/vergelijk of je plant voor bloei had.. Awkward..
Last edited by SweetMango; 11 February 2014, 22:42.
Palm-Tree-Haze waarschijnlijk ... Maar ziet er voor de rest goed uit hoor... enkel n beetje te nat..
ben benieuwd.. het blijft ten slotte onkruid dus je zal er gerust wel wat af gaan halen.. Goed lezen hier... meer dus !
succes !
Hahahahah, ik dacht dat het hoogtepunt al was geweest. Maar die laatste fotos slaan idd op alles. Heerlijk! Kom op man ga eerst lezen voordat je domme dingen doet. Ik ben ook nog lerende, maar dit zijn echt domme dingen die je kunt voorkomen.
Zonde man was echt niet nodig geweest. Er kan af en toe wat fel gereageerd worden hier. Maar dat valt prima te voorkomen als je jezelf alle basiskennis goed in laat lezen. Lekker lezen jij en de volgende keer beter doen!
Comment