Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wie wil zijn mening geven...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wie wil zijn mening geven...

Korting op 420shop
    Hallo.

Ik heb op sommige blaadjes en klein beetje geelachtige plekjes.hieronder een foto.
    Is wel met de tablad getrokken en is niet goed gelukt.

En verder zien de plantjes er een beetje goed uit volgens jullie?
    De bovenste nieuwe blaadjes hangen.teveel water /te weinig of is dit normaal.
    Graag wil ik ook dat de plek waar de topjes komen goed belicht worden. Ze zitten namelijk vaak onder de grote bladeren.hoe doe ik dit best.gewoon de bladeren wegknippen is niet de bedoeling zekers?

Bedankt

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Excuses voor de mindere foto's.
    Ter info

Plantjes zijn 3 weken oud.
    2 x think different
    1x aurora borealis
    1x ww maar die zie je niet op de foto's.

150 wat t hps en tent 60x60x120
    Het betreft autoflowers
    Attached Files

Re: wie wil zijn mening geven...

ik zie er helemaal niets van, misschien moet je je tablet stil houden en focussen als je een foto maakt.

Comment

Hopenlijk kan je hier meer zien.heb op dit moment geen kabel om met de gsm foto's te nemen.t
      Attached Files

Comment

Mijn mening....

Ik denk dat jij mijn mening helemaal niet wil horen.
        Wanneer je me wat beter leert kennen......dan weet je wat ik hiermee bedoel..

Succes
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Maar ik ken u ni. Dus zeg het maar?
          Elke mening kan van pas komen.

Mvg

Comment

Ik denk dat het te maken heeft met je voeding...

Comment

Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Escargo Je HOEF niet te reageren in dit topic , alles wat je heb gezegd is Oftopic en onzinnig niemand heeft er wat aan.
                Denk je da hij zelf niet zie dat het onduidelijke foto's zijn ?
                Of las je niet zijn Sorry voor de onduidelijke foto"s
                God was never on your side..

Comment

Met de voeding? Teveel te weinig? Ik gebruik huisproduct van organic earth. Groeivoeding heb het nog maar 2x gegeven.
                  Nu zijn ze net in bloei aan het gaan denkik dus wou ze morgen eerste maal bloeivoeding geven.

Op de laatste foto's kan je toch al beter zien wat ik bedoel met gele plekjes. En hoe kan ik u uitleggen wat het probleem is als dat juist mijn vraag is?

Toch bedankt voor je mening

Comment

Hoeveel voeding? meet je de PH? (kraanwater) voelt je pot zwaar of licht aan? (water).
                    Blad niet wegknippen als je de budsites beter belicht wil hebben kan je een blad wegbuigen maar blad wegnemen is niet aan te raden in dit stadium, je blad functioneerd niet echt optimaal gezien de kleur. Ze zien er nogal mat groen zelfs naar het blauwgroene uit en die bruine vlekjes lijken mij een gevolg van slechte kalkopname of gebrek aan kalk.

zonder beter beeld zou ik eens gokken op gieten met kraanwater en te vroeg te veel en verkeerd voeden.
                    Last edited by FlintStoned; 16 February 2014, 20:19.

Comment

Je kan die foto's op de telefoon mailen naar je email adres en deze weer opslaan op je computer. Zo doe ik dat altijd.

Dan zullen de foto's wel scherp zijn denk ik.

Comment

Bloei voeding zegt zat.. Als je in de voorbloei zit geef je geen bloei- maar groeivoeding.

live vanuit het ondergrondse..

Comment

Oke dan zal ik nog wachten met bloeivoeding. En ik gebruik kraanwater ph niet gemeten maar weet dat die hier wel 8 is.
                          Wat idd veel is maar heb vrienden die het hier ook doen en geen probleem hebben dus hoopte op hetzelfde. En teveel voeding? Ik geef het amper 2x maar mss geef ik dan idd teveel. 3ml op 1 liter en dan geeg ik ze 100/200ml ervan.
                          Te weinig kalk zou mij verbazen zit er in kraanwater niet genoeg?

Bedankt voor de reacties.

Hoeveel water geven jullie zo gemiddeld en om de hoeveel dagen. Het is maar om en beetje en indicatie te hebben.
                          Mijn potten voelen al bij al niet zo zwaar maar heb ze niet eerder gewogen dus kan niet zeggen of het zwaar of licht is

Comment

De kalk die je via kraanwater toevoegt weegt niet op tegen de kalk die je bodem verbruikt om die PH 8 van je kraanwater te neutraliseren.

als je te lang met kraanwater giet dan verbruik je de kalk in je bodem snel. zeker in kleine potjes gaat het dan snel fout. Dat ze zo vroeg al kalkgebrek vertonen verbaast me ook een beetje maar ze laat dit wel zien.

Als je de mogelijkheid hebt zou ik nu nogmaals verpotten in wat groters, kan dit niet dan zou ik zeewierkalk strooien, een dun laagje over je pot en dat inwateren. verder geef je kwaa ec niet echt te veel maar denk te vroeg bloeivoeding. nu gewoon eerst water geven, liefst aangezuurd zodat je bodem PH daalt.

Je geeftr al snel te veel water maar je plant laat eigenlijk geen overwatering zien dus dat zit wel snor. Dat inschatten hoe zwaar je pot moet zijn is een kwestie van elke dag je vinger in de pot steken en voelen hoe vochtig dat is en dan aan je pot te tillen, op den duur krijg je er gevoel voor.
                            Last edited by FlintStoned; 16 February 2014, 20:46.

Comment

Bloeivoeding heb ik nog niet gegeven.enkel groei.ik gebruik 11liter potten.ik dacht dat dit meer als genoeg was het zijn namelijk autoflowers.
                              Waar vind ik zeewierkalk?
                              Bedankt voor de goede info

Comment

Bezig...
                              X