Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wie wil zijn mening geven...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: wie wil zijn mening geven...

zeewierkalk vind je in de aveve, lltb, boerenbond, tuincentra's, enz.

11 liters is eigenlijk groot zat mits je netjes je gietwaterPH een beetje in orde houd. Gezien ze al in bloei komen zou ik ze dan niet meer groter zetten maar proberen met zeewierkalk en sparen voor een PH meter.

Comment

En zulke opmerkingen en/of berichten zijn hier niet gewenst!
      Een mening is gevraagd, die geef ik je. Als die niet gehoord wil worden, dan laat je hem achterwege.
      Doe ff normaal en get into the program...trollen wonen in het bos.

Reageren is een optie en geen plicht.
      ..
      Last edited by ceBep; 17 February 2014, 02:12.

Comment

niks om je druk over te maken,wel rustig met de voeding,is mijn advies suc7 man

Comment

Is dit niet gewoon een beschadiging aan het blad of anders misschien een "verbranding" door een te hoge VPD (droge lucht+hoge temperatuur)?

Stay updated with Cannabis Culture Magazine for the latest hemp news, cannabis news, cannabis reviews and expert insights on how to grow marijuana.

000_2962.jpg

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Ik zit ook niet zozeer aan een tekort te denken.

Gewoon wat beschadiging.
            sigpic
            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

En autoflower heeft helemaal geen behoefte aan voeding om dat hij maar zo kort leeft heeft hij voldoende aan de voeding uit de aarde zelf
              dus alles wat jij er bij geeft is Over voeding en dat zie je aan gele plekken op de bladeren en randen van de bladeren
              God was never on your side..

Comment

Daar ga ik toch niet mee akkoord hoor.
                Bij het binnen kweken van autoflowers hebben ze zeker en vast behoefte aan voeding.
                Weliswaar iets minder dan bij niet-AF's.

Waarschijnlijk baseer je je op ervaringen met buitenkweek in volle grond.
                Gans ander verhaal hoor.
                sigpic
                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

sigpic

Comment

Als je kweek in goed aarde binnen of buiten dan zit er zeker voor 3 maanden voeding in de aarde lees anders effe op de zak
                    dus dan is bij voeden overbodig.
                    God was never on your side..

Comment

Denk niet dat dit totaal overbodig is,hoe meer voeding je plant heeft hoe beter ze zal groeien niet? Te veel is ook nooit nie goed,en ik denk dat dit het probleem is.
                      Zou een weekje geen voeding gebruiken en zien wat het effect is,ik geef die van mij 2 a 3 dagen voeding en tussendoor eens gewoon water en nog geen problemen gehad met te kort of te veel van voeding,ik gebruik plagron bio box,wel zeer tevreden over,ook bijgeleverd schema

Comment

Bedankt voor de reacties.ik zal met de info proberen het nodige te doen.kalk lijkt mij een optie.beschadiging denk ik dat ook wel kan of lichte overvoeding. Ik ga met deze dingen rekening houde en even kijken hoe het vordert.

Ik laat hier zeker nog weten wat en hoe het verder gaat.

Mvg

Comment

Bezig...
                        X