Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Te warm!
Collapse
X
-
Re: Te warm!
De transfo of ballast bedoel je, die word inderdaad aardig warm.
Best bevestigen op een houten plaat die je van de vloer kan zetten.
Zelf heb ik van 3 plankjes een bankje gemaakt waarin ik in het draagvlak gaten heb geboord en de ballast hierop bevestigd met ''trekbandjes'', of ook wel strapkes genoemd.
Werkt perfect hier....Handen in de lucht en groeten aan je tante...
Comment
-
Ja, die trafo moet ook niet in de tent heh...
Die monteer je op een brandvertragende ondergrond ! Gips, of steen of whatever..
250W HPS moet op maximaal 35cm anders gaan je plantjes strekken.
Zonder afzuiging...lol
Je kan je afzuiging alleen dimmen als deze de temperatuur dan ook op peil houdt eh...
Met huis-tuin-en-keuken dimmertjes kun je trouwens maar zo'n 20-30% dimmen anders gaat de fan brommen.
En een filter heb je al ?
Je hebt geluk dat je nog geen grotere ongelukken veroorzaakt hebt kerel.
Ga nou eerst eens goed lezen hoe anderen het doen voor de brandweer op de stoep staat.
Comment
-
Ik heb een dimmer gekocht voor de afzuiger maar ik krijg de temperatuur maar niet omlaag.
Ik heb de lamp iets hoger gehangen maar hij blijft te warm.
De dimmer gaat langzamer draaien als de temperatuur onder de 28 graden komt ook staat er een clipfan in de tent
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met TapatalkAttached Files
Comment
-
Dit heb ik gevonden.
Oeps, er ging iets mis. Je bent helaas naar een pagina geleid die niet (meer) bestaat. Naar wat ben je op zoek? We helpen je graag verder.
Ik snap het maar mij was verteld dat ik dit ook kon doen door midden van een net te spannen en mijn takjes daar doorheen te laten kruipen.
Scroggen lijkt mij wel een stuk beter.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Comment
Comment