Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te warm!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Te warm!

IMG_20140228_191729.jpg Ik had het moeten plat binden, maar was benieuwd hoe groot deze zou worden.

Een natte handdoek helpt altijd wel een paar procent, maar is ook erg arbeids intensief, om de paar uur natmaken.
    Wat bakjes water erin zetten,
    of een verdamper erbij zetten.
    Last edited by bioboer; 5 March 2014, 18:57.

Comment

Die LV is echt het laatste waar je je druk om hoeft te maken.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Rakadolus,

veel lezen en dan de beste keus maken, bv

Comment

Comment

Eerst wil ik jullie bedanken voor jullie hulp.
            Ik ben echt nog een newbie in het gebied van groen groeien..

Ik heb de plantjes op de grond gezet en de sok die om het koolstof filter zit afgehaald op de hoop dat de temperatuut wat daalt.

Ik heb ook een pannetje water er in gezet on de LV te verhogen.

Een schakelkast heb ik niet maar ga ik wel regelen. Het laatste wat je wil is dat je huis afbrand😟

Ik loop nu te stunten met mijn tijdschakelaar.. heel stom maar ik krijg het niet voor elkaar.
            Ik zal zo nog de temperatuur posten van de tent zoals ie nu is.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Comment

Het is me gelukt met de tijdstekker.
              Ik was gisteravond zo stoned dat ik de aan uit schakelaar niet kon vinden aan de zijkant. ..😞

Hij staat nu op 18/6 en hij wordt ook niet zo warm meer.
              De plantjes zijn nu nog klein en zullen later worden overgepot in een grotere pot.

Ik heb 2 bakjes water in de tent gelegd maar krijg de LV niet echt omhoog.
              De temperatuur lijkt me goed zo.

Comment

Hi Rakadolus

Die tjdschakelaar heb ik ook gebruikt (of tenminste zoiets), de pennetjes die je in drukt is de tijd dat hij actief is.

Maar bij mij liep deze eens vast waardoor mijn lampen niet aan gingen, dus 1 tip voor je: koop een digitale en lees de gebruiksaanwijzing goed door.

Ciao JanDan

Comment

Bedankt jandan maar het is me intussen gelukt.
                  Ik loop nog steeds te kloten met de temperatuur in mijn tent hij blijft rond de 30 graden en zie dat mijn blaadjes een beetje gaan krullen.
                  Het lijkt er haast op dat een 250watt hps lamp in deze tent te veel is

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

ik heb met een 400watt in een 60x60x140 gekweekt , met een 400m3 afzuiger en 2 fannetjes, ging prima.
                    je hebt je thermometer toch wel uit het licht gezet he, anders meet hij te warm.. en anders misschien kun je zorgen voor een koelere inlaat, dat wil ook nog weleens helpen

Comment

Hij ligt op de grond met een kartonnetje er op maar als mijn blaadjes krom gaan staan dan denk ik dat het te warm is.
                      Ik heb een thermostaat op mijn afzuiger zitten.
                      De afzuiger gaat 100% draaien boven de 28 graden maar hij slaat bijna nooit aan. Maar mijn blaadjes krullen op dus ik ben echt zwaar confused. Het is voor mij de eerste x dat ik met zo een teny werk

Comment

opkrullend blad misschien door een te lage LV of door te harde afzuiging i.v.m. verdamping krult het blad om.
                        het kan ook schade zijn van een paar dagen geleden toen je nog geen afzuiging had toen het 44graden was, heb je misschien een foto ervan?

Comment

je mist gewoon frisse lucht inblaas ben je overal van af zelfde idee als afzuig maar dan inblazen vinden ze heerlijk de dames

Comment

Ik zal straks ff een foto plaatsen ik ben niet thuis nu. Mischien kan ik kijken of ik een pc fan een beetje knap in de tent kan plaatsen.
                            Ik ben in iedergeval heel erg blij met al jullie feedback!

Comment

dit zijn ff een paar fotos.
                              Ik dacht dat ik ergens nog een pc fan had liggen maar ik kan em nergens vinden en zal dus een nieuwe moeten kopen.

Comment

Ik hoorde iets over een inblaas ventilator die je zo op je tent kan aansluiten maar kan hier helaas niet over vinden waar het te koop is

Comment

Bezig...
                                X