Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amateur guerrilla

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Amateur guerrilla

Korting op 420shop
    Beste mede blowers en growers,

ik ga dit jaar voor het eerst (op amateur basis) wat planten buiten in de natuur kweken,
    zijn er speciale soorten wiet die hier juist goed voor zijn? Ik hoor veel goeie dingen over de lowryders.
    En welke webshop is goed? Ik ben nu thuis zelf ook bezig voor het eerst en heb ze via royalseeds besteld.
    5 x Royal Dwarf en kreeg er 1 Royal Caramel gratis bij.

ik zat zelf weer aan de Royal Dwarf te denken omdat ie lekker klein blijft, lees hier veel over toprot en dergelijke en ik weet niet of de Royal Dwarf hier gevoelig voor is of niet. Maar het leek mij wel een redelijk makkelijke en snelle plant. En ik zat zelf te denken om 26 l bakken buiten in te graven waar ze in komen te staan, is dit een goed formaat of....?

Ik hoop op wat mooie antwoorden want ik heb 0,0 ervaring dus behalve de info die ik hier heb gelezen weet ik niks.

Mvg Giel
    Grow bitch! Grow!

Re: Amateur guerrilla

voor royal dwarfs is 26 l bakken veel te groot. Is niet erg maar overbodig. Een 15 liter pot volstaat voor autoflowers. Als je van plan bent bakken in te graven kun je ze beter zonder bak direct in de volle grond doen.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Ok dus het is beter om ze zo in de grond te zetten, ja royal dwarf heb ik nu. Is het verstanding om ze in de natuur ook voeding te geven of heeft dat nauwelijks effect vanwege eventuele andere planten? Bedankt voor je reactie want dat scheelt me weer wat extra werk!
      Grow bitch! Grow!

Comment

Voeding zit van nature ook wel wat in de grond. Op sommige plekken weer veel andere weer minder. Raad aan altijd te gaan bijvoeden. Ook als je ze in de volle grond zet doe dan eerst een laag voorbemeste potgrond zodat de plant een luchtige startlaag heeft om in te wortelen en zijn 1e voeding daar vandaan te krijgen. De wortels groeien dan vanzelf de natuurlijke bodem in die ook voedingsstoffen bevat die de plant kan gebruiken.

Verder veel lezen hier. Alle info die je nodig hebt is (soms met wat zoekwerk) te vinden. Succes!

Comment

Bij guerilla ga je toch niet elke keer bijvoeden ? Da's een recept om ontdekt te worden.
          Je kunt beter de al aanwezige grond wat extra bemesten, bijvoorbeeld met een kopje droge kippemest per plantgat.
          Dat kan je in januari/februari/maart doen als je mei/juni gaat planten.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

jaa of paar voedingstabletten in de grond

Comment

Ja het liefst kom ik er niet te vaak, maar het is in een heel groot bos dus kan er wel onopvallend naar toe wandelen.
              maar die voedings tabletten waar of welke zijn geschikt? Want zoals ik al eerder zei : ik heb geen idee.
              Ik heb 2 gratis zaadjes erbij gekregen (2 bestellingen in totaal) van royal Caramel, die kan 2,5 m worden staat erbij, beter als ik die maar een eindje verderop zet niet? 3 royal dwarf en 2 royal Caramel ik ben benieuwd!
              Grow bitch! Grow!

Comment

Leuke proef

Comment

Ja het beste is alles wat te verspreiden, dan verspreid je het risico

Comment

Tabs ? Who needs tabs.

Ik hoor wel eens fluisteren dat dit minstens net zo goed werkt.
                    Als je nou eens naar het guerilla-deel van het forum wandelt, en daar eens alle tips gaat lezen voor je gekke dingen gaat doen ?

Daar kun je dit topic ook heen laten verplaatsen.

Alleejoppaaaa..3 links in 1 berichtje
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik dank u zeer! Ik ga het vanavond eens lekker op me gemak doornemen. Bedankt voor de info! Wie weet word het nog wat!
                      Grow bitch! Grow!

Comment

Verzamel alle info, gooi t op een hoop, trek je eigen conclusies daaruit en je hebt een goed antwoord ...dit waren een tijd geleden de woorden van Q tegenover de hippie...en het werkt !

Veel suc6 met je guerrilla, dat t een mooi plekje mag blijven...

Hippie .
                        The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Inderdaad! Dat is precies wat ik gedaan heb, En besloten toch voor de Royal Dwarf te gaan (+2 gratis Royal Caramel), Mooie kleine plant en kan ik eerst wat ervaring op doen voordat ik me met de grote jongens ga bezig houden.

En wat me plekje betreft, Take care of her and she will give it back!
                          Grow bitch! Grow!

Comment

plaats eens wat foto's ,
                            hoe is de kweek verlopen ?

Comment

De Royal Dwarfjes hebben het helaas door onkunde niet overleefd, daarvoor heb ik een aantal andere afjes gehaald. Die hebben het eigenlijk goed gedaan alleen waar ik me eigen zonodig mee moest bemoeien die hebben het niet gehaald, geen probleem les geld geweest.

De de andere waren een aantal : Royal Jack's, Easy Bud, Royal Creamatic, Quick One, en Royal AK van RQS. 3 Cream of the Crop amphetamine en 3 Ice Bomb van wietzaadjes.nl de Ice is geen autoflower.

De afjes doen/deden het goed op de 3 Cream of the Crop na, maar wederom eigen schuld. Het was de bedoeling de 3 op het balkon van mijn schoonouders te zetten en dat liep even niet zoals gepland waardoor ik ze tijdelijk in het bos heb gezet. Domme actie want daar zijn er allerlei insecten in gaan zitten, vervolgens besloten om ze toch maar weer hier op het balkon te zetten tussen de andere. 1 grote uitbraak van luizen, en andere blad etende insecten. Verschillende bio middelen gebruikt maar niks leek meer te helpen. Uiteindelijk 3 plantjes om, 7 daardoor gelukkig nog een goed einde gehaald.

De andere 7 hebben nergens last van gehad en gingen lekker , vooral de Easy bus en Royal Jack deden het goed. Misschien omdat ik 12 hoog woon geen/minder last van beestjes gehad op die uit de bossen na. Der hangen nu wat plantjes te drogen de andere gaan een dezer dagen om. Heb alleen bloei voeding van Plagron gebruikt. Inmiddels een klein tentje gekocht om eens te gaan scrogge.

Der staan nog wat niet autoflowers in de bossen, maar met dit weer....

Een paar foto's heb ik op me profiel gezet ik zal deze week de andere ook nog even erop zetten. Al met al een leuke ronde gehad, heeft wat gekost maar ja het is me allemaal wel waard geweest. De blijdschap de paniek frustratie en de uit eindelijke glimlach.
                              Grow bitch! Grow!

Comment

Bezig...
                              X