Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweektip: eerste kweek

Korting op 420shop
    Bij deze mijn eeste Kweek verslag hopen dat.er vele mogen volgen

De zaden: gefemiseerde bulk zaden van freeseeds 12 euro per 10 stuks Best een leuke.aanbiedingen om te proberen

Heb gister me zaden ontvangen dus ze zijn nog aan t ontkiemen foto.s volgen om de 5 dagen zodra ze ontkiemt zijn. Komen de eerste

Bedoeling is om ze eerst.binnen tot een redelijke. Plant te laten groeien +/- 30 cm daarna over potten in een 10 liter pot en naar buiten ik kweek zonder. Lampen gewoon puur natuur en enigste. Wat ik ga gebruiken. Is topsin naam zegt t al

Tips en adviezen. Zijn. Altijd. Welkom

Re: eerste kweek

lamoen zal je wel nodig hebben nu. lichturen buiten zijn nog veel te kort. tenzij het een af is
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
      lamoen zal je wel nodig hebben nu. lichturen buiten zijn nog veel te kort. tenzij het een af is
      Ze zijn nog bezig met ontkiemen. En wil ze binnen eerst rond de 30 cm hebben dat duurt wel even Voordat ze die grote. Hebben. Zijn. Er al meer lichturen. Buiten

Comment

ja maar niet genoeg plant zal meteen in bloei gaan als je enkel de zon gebruikt

Comment

Dus je zegt dat. T toch beter is op t begin met lampen te werken? zo ja hoeveel enz het is me eerste. Kweek en ben gewoon benieuwd. Wat t beste is

Comment

dit kan je dan mss best met tl-lampen doen eens kijken op site van dutch headshop daar staan er en je kan dan metteen de kap en lampen samen bestellen heb je kast ter beschikking?

Comment

b niks ja me topsin me potten en me zaden wil t zo legaal mogelijk proberen te houden budget ook zo min mogelijk. Gaat gewoon om een test lampen is Denk wel een optie maar is t dan verstandiger om ze alleen binnen te houden onder de lamp of na verloop van rijd toch lekker naar buiten heb canaf begin middag tot eind middag de volle.zon staan dus dat zit wel goed ze gaan staan in een kamer van 5 bij 5. Zijn totaal 5 planten. Andere komen. Bij me vriendin. Te staan

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Even uitgezocht. Om.welke zaden t ging
              ging
              Plant: sky high regular
              Soort: sativa
              Thc:gemiddeld hoog
              Bloeitijd:hele zomer
              Oogstmaand buiten:oktober
              Obrengst binnen:onbekend
              Opbrengst buiten: 500-1 kilo
              Geschatte hoogte binnen:onbekend
              Geschatte hoogte buiten:
              1,60-2,00m

Plant:early skunk regular
              Soort: indica
              Thc:gemiddeld
              Bloeitijd:hele zomer
              Oogstmaand buiten:oktober
              Opbrengst binnen:onbekend
              Opbrengst buiten: 500gr/plant
              Hoogte binnen :onbekend
              Hoogte buiten: 200-300 cm

Comment

Ik raad je een setje t-neon aan! Gebruik het zelf ook, het is goedkoop en makkelijk aan te sluiten👍 kan je bestellen op dutch-headshop.nl

Gr

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

zij ik ook al maarja

Comment

Bij deze me lampen.besteld. Thanx voir de info. Ik hou jullie op de hoogte

Comment

T Neon is inderdaad plug and play,
                      Deze kun je volgens mij 5-10cm boven je planten hangen. (zo houd je internodes dicht bij elkaar a.k.a. Niet zo veel strek)
                      welke lampen heb je er bij besteld? je hebt: Turbo Neon TL **watt Groei 6500K

Let er wel op dat de Buiten informatie over planten in de volle grond is.
                      Dit zul je niet gaan behalen in 10 liter potten, Voordeel wel is dat ze verplaatsbaar zijn en meer minder opvallen
                      If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door m92k View Post
                        Bij deze mijn eeste Kweek verslag hopen dat.er vele mogen volgen

De zaden: gefemiseerde bulk zaden van freeseeds 12 euro per 10 stuks Best een leuke.aanbiedingen om te proberen

Heb gister me zaden ontvangen dus ze zijn nog aan t ontkiemen foto.s volgen om de 5 dagen zodra ze ontkiemt zijn. Komen de eerste

Bedoeling is om ze eerst.binnen tot een redelijke. Plant te laten groeien +/- 30 cm daarna over potten in een 10 liter pot en naar buiten ik kweek zonder. Lampen gewoon puur natuur en enigste. Wat ik ga gebruiken. Is topsin naam zegt t al

Tips en adviezen. Zijn. Altijd. Welkom
                        Hier praat je over bulk feminized zaden 10 voor 12 euro maar in een volgende post waar je de zaden beschrijft staan dat het regular zaden zijn.

Welke zijn het nou feminized of regulier?
                        Verder is een tneon niet echt geschikt om 10 11l potten onder te zetten 6x 3,6l is eigenlijk wel het max voor optimale belichting onder een 2x75w tneon. 10l is een leuke tussenstap als ze naar buiten gaan maar zou wel wat groter pakken om in te bloeien.

suc6 greets
                        Last edited by psychedelic1988; 15 March 2014, 09:03.

Comment

Even een topic kapen, heeft er iemand al meer ervaring met free seeds online?

Greetz, xslt66x

Comment

Ja klopt. Boven aan dus waar ik ze kan bestellen staat er dat gefemiseerde zaden.zijn.in.de beschrijving. Eronder regular. Wat is het verschil.ik weet dat gefemiseerde zaden vrouwelijk zijn maar regular geen idee. Me lampen zijn de neon tl **watt groei.6500k

Comment

Reguliere zaden kunnen mannen en vrouwen worden.
                              Hou er maar rekening mee dat het regulier is voor dat geld.

Comment

Bezig...
                              X