Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek 3x AK-47autoflower binnen onder spaarlampen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Overige: eerste kweek 3x AK-47autoflower binnen onder spaarlampen

Korting op 420shop
    ak-47 autoflower 1 bloei.JPGak-47 autoflower 1.JPGak-47 autoflower 2 bloei.JPGak-47 autoflower 2.JPGak-47 autoflower 3 bloei.JPGak-47 autoflower 3 bloei˛.JPGak-47 autoflower 3 getopt.JPG

Re: eerste kweek 3x AK-47autoflower binnen onder spaarlampen

nog geen terra bloom geven tot je echte pruikjes hebt.

mss lees je best wat verslagen door van gamm of nik dat zijn de mensen waar je bij moet zijn voor af.

wel kan ik je zeggen dat je een AF Wel beter topt geeft meer opbrengst.

de ene plant die er anders uitziet is dus idd de getopte plant
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Autoflowers top ik steeds. Ook al lees je het elders anders, neem maar van me aan dat dit voor een betere opbrengst zorgt en al zeker bij deze soort.

Verder zie ik niet in waarom 3 verschillende planten zo'n probleem zouden vormen.
      Bij mij heb ik ook steeds ietwat verschillend uitziende planten van hetzelfde zaad. Geen zorgen over maken.

Op welke aarde kweek je? Dit is belangrijk om weten wanneer je welke voeding moet gaan geven.
      Autoflowers hebben trouwens een lagere behoefte aan voeding dan niet-autoflowers.
      Die NL die je nu staan hebt is wel wat vergeeflijker dan bv. een Haze soortje. Grote problemen krijg je maar na extreme overvoeding.
      Zowieso zou ik dit Alga bloom zeker nog een weekje langs de kant laten liggen. Daar hebben je planten op vandaag nog geen behoefte aan! Denk niet dat je met nu bloeivoeding te geven mooiere planten zal krijgen. Het tegendeel is echter waar.

Ze staan er mooi gezond bij. Ze verlangen zeker en vast geen extra voeding. Misschien wel ietsje voorzichtiger zijn met je water geven. Ik merk aan sommige bolle bladeren dat ze iets te nat staan.
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Ok beetje minder water geven ... deze staan. In gewone potgrond met onderaan van die korrels wel potten van 10l
        Maar bllij te horen dat er niets abnormaal is ...
        Fotoupdate komt morge

Grtz

Comment

"Gewone" potgrond? Bevat deze voeding?
          sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

ja, voeding voor 30dagen dus die zal bijna uit zijn denk ik :p

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

ak-47 autoflower 1 bloei 2˛.JPGak-47 autoflower 1 bloei 2.JPGak-47 autoflower 1.2˛.JPGak-47 autoflower 1.2.JPGak-47 autoflower 2 bloei 2.JPGak-47 autoflower 2.2.JPGak-47 autoflower 3.2˛ getopt.JPGak-47 autoflower 3 bloei2.JPGak-47 autoflower 3.2 getopt.JPG

3 dagjes verder

Comment

Bezig...
            X