Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste plant (raad nodig)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mijn eerste plant (raad nodig)

Korting op 420shop
    Beste mensen,

Ik woon nu sinds vorig jaar alleen en ik dacht waarom zet ik niet zelf lekker een eigen plantje? Ik ben hier nog een rookie in dus ik dacht wat raad te vragen aan enkele meer ervaren kwekers die ik hoogstwaarschijnlijk hier wel zal vinden.

Dus beginnen bij het begin:

Het uitkiezen van welke soort plant dat ik zal zetten. Daar twijfel ik het meeste aan. Ten eerste zal hij staan in een kamertje bij mij thuis op het eerste verdiep, ik heb hier een schuin dakraam gericht naar het zuiden en heeft de hele dag zon vanaf hij opkomt tot hij ondergaat. Ik dacht meteen dat dit een ideale plek kon zijn, want het raampje kan gerust ook op een kier staan voor lucht en zuurstof (ik wil het op deze manier doen dus niet te hardcore, met lampen enzo je weet wel, gewoon op de buiten manier).

Ik heb al 2 kleine kweekpotten en 2 grote gaan halen(Ik ga er 2 zetten), samen met potgrond gebaseerd op coco's (vrienden van mij hebben mij deze aangeraden). En voeding voor tomaten, dus gewoon een fles voor bij het water te doen. Iemand hier nog iets bij toe te voegen? Zeg gerust .

Nu, ik weet dat ik alles kan vinden op het internet over kweken maar ik zou graag enkel geholpen worden met de keuze van de plant, daarna trek ik men plan wel. Ik ben een grote fan van lemon haze / purple haze maar weet niet of deze goed zijn voor op deze manier te kweken. Maakt het uit of het indica of sativas zijn? Het maakt niet uit dat deze groot of klein worden, en het mag echt een goed wietje zijn. En ik zal zowiezo ook fier zijn als deze uitkomen en mooi groeien , maar goed welke raden jullie me aan? Ik ben benieuwd. Zaterdag ga ik naar Rotterdam zaad halen endan begin ik eraan.

Peace out!

Re: Mijn eerste plant (raad nodig)

Autoflower voor buiten?

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

Comment

Je zou gewoon eens kunnen zoeken op JD.
      Dan start je al met veel meer kennis dan niets.

Je ruikt een wietplantje wel door het hele huis heh...ook zonder lampen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        Je zou gewoon eens kunnen zoeken op JD.
        Dan start je al met veel meer kennis dan niets.

Je ruikt een wietplantje wel door het hele huis heh...ook zonder lampen.
        Bedankt, ik heb al wat kunnen vinden. Ik denk dat ik voor een autoflower ga als eerste keer, endan volgend jaar een iets moeilijkere neem.
        Ik dacht aan een DieselRyder, Jack herer of een lemon haze achtige soort. Ik ben vooral een sativa fan met indica nawerking, 70/30 pf 50/50 bijvoorbeeld. De geur zelf maakt niet zoveel uit, ik woon in een alleenstaand huis vrij gescheiden van buren dus die kunnen al niets opmerken ^^. Het is niet gemakkelijk om een keuze te maken er zijn echt ongelofelijk veel verschillende soortjes.. Daarom zijn eigen ervaring van mensen hier altijd welkom, welk soortje was de beste oogst? Kwaliteit, geur, smaak, effect? Hoe groot de plant kan worden maakt ook niet uit, en er mag natuurlijk veel vanaf komen.

Comment

Bezig...
        X