Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gaat deze nog wat doen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Gaat deze nog wat doen?

@Qnq :Zoals ik al zei HAD ik hem toen al opgegraven! Het is de rechter van de bovenstaande foto met die 2 kleine groene blaadjes. Het nieuwe zaadje gaat perfect!

Ze is al boven de grond met twee kleine blaadjes alleen staat al twee weken stil terwijl de rest wel groeit! Kan ik haar helpen met root simulator ofzo?

Comment

Re: Gaat deze nog wat doen?

Uiteindelijk hebben ze het gedeeltelijk overleefd en zien er nu zo uit:1410365696325.jpg

Over het algemeen zijn ze best geel geworden en de randen zijn bij de meest linker plant bruin de bladeren voelen droog aan :1410365831919.jpg

Bij de middelste is dit minder erg maar treed er een ander probleem op namelijk dat de bladeren rood worden. Ik dacht zelf dat dit een phosfor te kort was ook worden hier de randen van de bladeren een beetje bruin ook is er wat grijs aan de stam te zien bij een vertakking1410366097632.jpg

Wie zou mij kunnen helpen met deze problemen. Ik heb de planten de afgelopen dagen weinig zelf gezien en heb de zorg ervan aan iemand overgedragen. Waardoor ze eigenlijk een beetje verwaarloosd zijn... ze hebben helaas 3 dagen geen water en voeding gehad!

Ik kweek met biobizz en geef nu kort, per liter 3ml groei en 4 ml bloei om de voeding in de aarde een boost te geven
      Last edited by Quartz; 10 September 2014, 18:30.

Comment

Bezig...
      X