Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verlichting i grow box.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: verlichting i grow box.

    Stoere kast! Zou m bijna buiten willen zetten, zou wel leuk zijn voor de buren.

    Maar in je handleiding (ja wat doe jij in je vrije tijd?....) staat Lampen zijn eventueel afzonderlijk van elkaar aan en uit te zetten met een schakelaar. Dit kan ooit handig zijn als het in zomer te warm wordt in de kast of bij het voorgroeien van je stekken. Handy dandy. Bij je klok ergens in de buurt? Loop nog eens om die kast heen.

    Je kan gewoon bellen (0031) 0499 496090 of mailen info@igrow.nl.

    Zitten mechanische ballast in. Linksboven op die website van je staat de handleiding.
    Rough! Rough! Arrrr..

    Comment


      #17
      Re: verlichting i grow box.

      hij is hier via via terecht gekomen dus heb geen handleiding , heb die nummer daarstraks proberen bellen maar die werkte niet.
      het email adres had ik nog niet gevonden ik ga hun eens om raad vragen
      want buiten het klokje en de regeling van de afzuiging zie ik niets.
      merci!

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      en nu hebk juist een mailtje proberen sturen , krijg ik direct een foutmelding '' undeliverable mail''
      zal het toch zelf moeten uit zoeken.

      Comment


        #18
        Re: verlichting i grow box.

        Als je net " belde dan was het pakmbeet 2230u en das tamelijk buiten kantoortijden.. Tis dan wel een dure kast maar.... Maandag na 0900 ofzo nog is proberen.

        En dat t emailadres niet werkt iz raar eigenlijk. We zitten net op www.igrow.nl te surfen..

        Handleiding staat op diezelfde igrow.nl.. (op die link die je zelf eerder gaf)
        Rough! Rough! Arrrr..

        Comment


          #19
          Re: verlichting i grow box.

          Oorspronkelijk geplaatst door dr00p View Post
          Ik ben enerzijds ook een beetje geneigd om te zeggen "die kan er gewoon uit, als de lamp eruit is dan is de stroomkring toch niet sluitend". Maar ik betwijfel of dat wel echt zo is.

          Echt een hele foute tip van mij, dus doe eigenlijk liever maar niet. Maar als er een magnetische ballast in zit, dan zou die herrie moeten maken als er iets niet goed gaat/ niet goed sluiting maakt: dan gaat ie ratelen/tikken.

          Van het forum hier begrijp ik dat dat dat de elektrische ontsteking is die wel probeert door te starten (50 keer per seconde neem ik aan), maar geen sluiting maakt. Op deze manier wordt de boel superheet tot temperaturen waarbij zelfs metaal smelt en dan mag je de rest zelf bedenken. Serieuze shit, heb je dan.

          Maar, zelf heb ik ook een keer een ballast meegemaakt die niet goed sluiting maakte. Dus lamp aan, geen licht wel geratel en direct de lamp weer uit. Zorg dat je dit binnen 2, 3 seconden (weer uitzetten), want je weet dan voldoende: Nee, je kan de lamp er niet uitdraaien.

          Die dingen moeten nog steeds aan veiligheidsnormen voldoen en daaruit neem ik aan dat zo'n ballast echt wel een paar seconden (Ik denk 30, iemand moet me maar beter verbeteren) die foute belasting aan kan.

          Nogmaals, slechte tip. Weeg mijn woorden en besluit of je je zeker genoeg voelt om de handyman uit te hangen.

          Bij elektronische vsa's neem ik eigenlijk aan dat t wel kan. Niet dat t de bedoeling is denk ik. Denk ook niet dat deze zullen ratelen als hij aan staat en er geen lamp in zit. Simpelweg omdat ie beveiligd is.
          ik had deze middag gebeld , probeer maar eens te mailen mij lukt het niet.
          om nog even terug te komen op wat je juist zei , ik heb mijn hps lampen juist nog eens aangezet gewoon hoe het moet maar ik hoor eigenlijk wel het geluid wat je hier boven beschrijft dan zit er zowizo al iets mis?
          Last edited by Larf420; 19 April 2014, 18:37.

          Comment


            #20
            Re: verlichting i grow box.

            hey...
            ik heb ook een igrow senior ik heb de vsa's vervangen voor een 600w 400v evsa met een Topshield Xl2 reflector.
            de gaten waar de oude kappen heb ik fijn metalen gaas voor gemaakt.
            ik schakel wel met een davin dv12 de evsa in en niet met de kast zelf.

            Comment

            Bezig...
            X