Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beginnende!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

beginnende!!

Korting op 420shop
    Kan ik onder spaarlampen kweken en mijn 2 de vraag is hoe moet ik zorgen dat ze nieteveel rekken want ze gaan ferm de lucht in

Re: beginnende!!

Spaarlampen juiste kleurcode gebruiken voor groei en bloei, dicht genoeg boven de planten.
    Rest is hier allemaal te lezen.

Grtz.

Comment

Maar ik denk dat die spaarlamp niet gnoeg warmte produceerde? Welke kleure moeten voor groen en welke voor bloei? Alvast Bdankt ? Ik wil zoweinig mogelijk werken met lampen die veel. Verbruiken. Veel wil ik niet van mijn plantjes halen het is meer het plezier eraan. Maar tg zou het Nice zijn een grote oogst te hebben dan verwacht Xd.

Comment

(ik kreeg hele tijd n banner van regels... Eerst even voorstellen enzo... )En de beginners topics beetje door te spitten... Of google/andere zoekmachine...

Zon is goedkoop

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

Comment

Idd, hij die lui is leert niks.

Comment

Het is niet alleen de hoeveelheid die afneemt met minder licht, maar de kwaliteit neemt ook heel rap af.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik werknu met spaarlzmpen vn plug and grow groei en bloei maar heb juist probleem ghad muj lamp is nieuw en is juist gesprongen xs maar krijg binnen paar dagen een bloei lamp ik zet ze direct in bloei dan maar heb ze bestelt via dutch haedshop kan ik die trug opsturen en een neiuwe krijgen

Comment

Yep, zou zeker een mailtje sturen of even bellen.
                Daar staan die plug'n'grow lampen om bekend, dat ze erg snel kapot gaan.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                X