Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Juweliersloep x 30 geschikt om trichomen te bekijken ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Juweliersloep x 30 geschikt om trichomen te bekijken ?

gEn je moet de microscoop tegen de top houden, 1 cm ervan en het is troebel om te kijken.

Iemand ervaring met deze microscoop? http://www.microscoop-expert.be/bres...microscoop-lcd
    Last edited by odyssee; 5 May 2014, 17:41.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

Comment

mike, heb je die loep ook al binnen ? vind je ervan..
      Je kan de trichoompjes er aardig mee zien.. het had van mij ook 50x zoom mogen zijn.. maar ach...
      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
      (running)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door odyssee View Post
        gEn je moet de microscoop tegen de top houden, 1 cm ervan en het is troebel om te kijken.

Iemand ervaring met deze microscoop? http://www.microscoop-expert.be/bres...microscoop-lcd
        Die van Bresser heb ik ook ooit besteld, maar de volgende dag retour.
        De foto's die je ermee maakt kun je de trichomen nog niet zien.
        Als je gaat inzoomen dan wordt het beeld nog slechter.
        De camera die erin zit had iets van 5 Mega Pixel moeten hebben voor ons doel

Comment

Shivaman, ik vind de loep prima. Vind toch dat prutsding beter werken nu ik de handleiding gelezen heb en wat geprobeerd heb
          Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

dan heb je backup .. maak dat prutsding vooral niet schoon !! dat plastiekie waar je doorheen kijkt stelt geen reet voor.. ik zie geen moer meer erdoor.. het beslaat, en dat krijg je niet meer weg.. enkeltje kliko dus.
            ik red me wel met die loep.
            Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
            (running)

Comment

THX West2010 goed om te weten van de Bressen microscoop 80 euro uitgespaart.

Dus beste met wat ik leest is een microscoop die minimum 40 keer vergroot, dat weten wij nu intussen. Nu nog een model vinden waarbij je foto's kan trekken.

Dus mensen die er eentje hebben wat raden jullie aan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door odyssee View Post
                THX West2010 goed om te weten van de Bressen microscoop 80 euro uitgespaart.

Dus beste met wat ik leest is een microscoop die minimum 40 keer vergroot, dat weten wij nu intussen. Nu nog een model vinden waarbij je foto's kan trekken.

Dus mensen die er eentje hebben wat raden jullie aan?
                Volgens mij was er met de loep van 40 x het beste resultaat en geeft de microscoop bij een aantal mensen problemen.

ik ben aan het kijken op Chinese webshops en Ebay om te kijken of ik een loep vind van 50x en die is er wel, ook kom ik usb microscoop tegen waarmee je foto's tot 2 MP kan maken ik weet niet of met USB microscoop beter zicht zal hebben.
                De prijzen in China zijn wel aantrekkelijker om iets uit te proberen alleen de verzending duurt 3 tot 6 weken. Ik kom hier nog op terug moet nog paar webshops bekijken.

Ik heb de loepjes ook binnen en heb de trichomen gezien! Naast de loep van 40x had ik ook een loep van 30 x meebesteld en de loep van 30x had beter beeld ws omdat het lensje minder bol/hol is gesneden. Bij de loep van 40x waren de trichomen wel wat groter in beeld maar dat lijkt me logisch
                Last edited by Stemma; 7 May 2014, 13:39.
                Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steffa View Post
                  ....
                  ik ben aan het kijken op Chinese webshops en Ebay om te kijken of ik een loep vind van 50x en die is er wel, ook kom ik usb microscoop tegen waarmee je foto's tot 2 MP kan maken ik weet niet of met USB microscoop beter zicht zal hebben.
                  De prijzen in China zijn wel aantrekkelijker om iets uit te proberen alleen de verzending duurt 3 tot 6 weken. Ik kom hier nog op terug moet nog paar webshops bekijken.
                  ....
                  ik gebruik deze om trichs te fotograferen,

The page you are looking for may have moved. Our new DOWNLOADS SECTION can be found here.

resulataat kan je zien in deze topic:

ik ben er zeer tevreden over. Enige nadeel is wel dat je telkens een beetje van je plant moet knippen als je wil checken. Met laptop de tent in is niet handig.
                  kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

Say Cheese !!

Comment

Last edited by odyssee; 8 May 2014, 13:31.

Comment

Mooie foto's kikker ! Leuk topic ook trouwens.
                      Deze lijken er wel op

En

Beiden rond de 24 euro.
                      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Dat lijkt me inderdaad dezelfde.

mijne heb ik bij pixmania gekocht maar daar staat hij niet meer op de webshop.

van die veho heb je nu ook een 400x model, zal nog mooiere plaatjes opleveren.

succes
                        kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

Say Cheese !!

Comment

Ik heb er ook zo eentje. Een 2MP 800X model. Werken best aardig inderdaad. Bij Aliexpress.com hebben ze die dingen voor 15 tot 20 euro. Moet je alleen wel 3 weken wachten voordat je hem hebt.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Bezig...
                          X