Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welk Zaadje ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welk Zaadje ?

    Korting op 420shop
    hallo mensen,

    na een eerder topic heb ik besloten om een nieuwe te maken, in mijn vorige topic had ik gevraagd hoe het kon dat 1 van mijn 5 plantjes al in de bloeifase zat. er is geen definitief antwoord op gekomen, maar er is mij wel duidelijk gemaakt dat ik het beste gewoon een nieuw plantje kan gaan zetten.
    de plantjes die ik nu heb zijn gekomen uit 5 stekjes die ik van een vriend heb gekregen. ik wil nu een plant proberen vanuit een zaadje te kweken.
    omdat ik pas mijn eerste kweek is weet ik niet goed welk zaadje ik moet kiezen, het liefste wil ik een snelgroeiende plant met een zo hoog mogelijk opbrengst.
    dit plantje ga ik buiten kweken.

    weet iemand een soort zaad dat aan mijn verwachtingen voldoet, zo ja kan je mij dan even laten weten welke en waar ik die online zou kunnen bestellen ?

    Mvg

    #2
    Re: Welk Zaadje ?

    Als je een snelgroeiende plant wil met veel opbrengst dan moet je hem sws in de volle grond plaatsen.

    Eigenlijk groeit bijna elk soort dan wel snel. Ze worden zo erg groot, dus ook veel opbrengst.

    Dus zoek een soortje uit dat je lekker lijkt of dat je al eens geprobeerd hebt. Laat de laatbloeiers wel weg uit je keuze.

    Comment


      #3
      Re: Welk Zaadje ?

      iemand die echt een goed zaad voor mij weet ?

      mvg

      Comment


        #4
        Re: Welk Zaadje ?

        Smaak is nogal afhankelijk lijkt mij ik denk wil je een wit wietje kush haze ect.

        Ik zelf hou van sativa maar dit zijn over het algemeen lange(re) bloeiers.

        Misschien een white widdow of als het in 6 weken moet quick one en anders die fast&furious zaden (zelf echter geen ervaring mee). Succes

        Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk

        Comment


          #5
          Re: Welk Zaadje ?

          Blijkbaar geloof je mijn antwoord niet, jammer. Je wilt alleen horen wat jij al in je hoofd hebt.

          Lees mijn reacties nog eens en maak een keuze. Kleine aanvulling: Wij weten niet wat jij lekker vindt roken of wat voor uitwerking je het liefst hebt. Daarop zul je je keuze moeten maken.

          Comment


            #6
            Re: Welk Zaadje ?

            na een eerder topic heb ik besloten om een nieuwe te maken, in mijn vorige topic had ik gevraagd hoe het kon dat 1 van mijn 5 plantjes al in de bloeifase zat. er is geen definitief antwoord op gekomen, maar er is mij wel duidelijk gemaakt dat ik het beste gewoon een nieuw plantje kan gaan zetten.
            Dacht je daar goed geantwoord te hebben. Te vroeg stekken buiten met te min lichturen geeft een te vroege bloei buiten. Laat je het staan dan gaat ze reveggen omdat ze meer en meer lichturen gaat ervaren en zal dan eerst stressblad gaan aanmaken vanuit die topjes en dan terug de groei in gaan tot half september dan gaat ze wederom de bloei in.

            Comment


              #7
              Re: Welk Zaadje ?

              Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
              Blijkbaar geloof je mijn antwoord niet, jammer. Je wilt alleen horen wat jij al in je hoofd hebt.

              Lees mijn reacties nog eens en maak een keuze. Kleine aanvulling: Wij weten niet wat jij lekker vindt roken of wat voor uitwerking je het liefst hebt. Daarop zul je je keuze moeten maken.
              hallo,

              het is niet voor mij, maar ik geef het aan iemand anders waar ik nog een bepaalde hoeveelheid aan schuldig ben.
              daarom zoek ik een snelgroeiende plant met een grote opbrengst, ik dacht dat er wel een plant bestond met deze kenmerken.

              Comment


                #8
                Re: Welk Zaadje ?

                Ah oke, naja in jou geval zou ik maar gewoon het goedkoopste zaad nemen met een bloeitijd van 8 weken.

                Deze zul je dan in de volle grond moeten zetten, zo wordt elke plant groot, dus veel wiet

                Comment


                  #9
                  Re: Welk Zaadje ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
                  Ah oke, naja in jou geval zou ik maar gewoon het goedkoopste zaad nemen met een bloeitijd van 8 weken.

                  Deze zul je dan in de volle grond moeten zetten, zo wordt elke plant groot, dus veel wiet
                  oke bedankt, ik heb alleen de mogelijkheid niet om ze in volle grond te zetten.
                  ik heb ze in 60L bakken staan.
                  heb jij toevallig ervaring met een plant die extreem veel wiet leverde ?

                  Mvg

                  Comment


                    #10
                    Re: Welk Zaadje ?

                    Hmm, dan is het wel aangeraden om ze in die 60L te zetten. Je zult dan wel moeten bijvoeden in de bloei. Anders komen er geen dikke toppen aan.

                    Ik had "al zeg ik het zelf" een vrij grote buitenplant vorig jaar. Deze was 2,5 meter hoog en leverde wel veel wiet, maar geen bruikbare wiet helaas. Ze (hij) had zichzelf compleet bestoven dus allemaal zaad in me wiet.
                    52.jpg Ze stond in de volle grond.

                    Comment


                      #11
                      Re: Welk Zaadje ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
                      Hmm, dan is het wel aangeraden om ze in die 60L te zetten. Je zult dan wel moeten bijvoeden in de bloei. Anders komen er geen dikke toppen aan.

                      Ik had "al zeg ik het zelf" een vrij grote buitenplant vorig jaar. Deze was 2,5 meter hoog en leverde wel veel wiet, maar geen bruikbare wiet helaas. Ze (hij) had zichzelf compleet bestoven dus allemaal zaad in me wiet.
                      [ATTACH=CONFIG]226708[/ATTACH] Ze stond in de volle grond.
                      dat is inderdaad een mooie plant, jammer dat de wiet niet bruikbaar was.
                      maar welk zaad was dat en waar heb je dat gehaald ?

                      Comment


                        #12
                        Re: Welk Zaadje ?

                        het is niet voor mij, maar ik geef het aan iemand anders waar ik nog een bepaalde hoeveelheid aan schuldig ben.
                        daarom zoek ik een snelgroeiende plant met een grote opbrengst, ik dacht dat er wel een plant bestond met deze kenmerken.

                        Comment

                        Bezig...
                        X