Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goede site om het weer in de gaten te houden voor buiten kwekers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Goede site om het weer in de gaten te houden voor buiten kwekers

Korting op 420shop
    Hoi medekwekers,

Ik hou het weer enorm in de gaten voor mijn buiten kweek en daarom wil ik dit met jullie delen want dit is toch wel belangrijk.

At WeatherPro, we believe that good things happen when people step outside and great things happen to those who are prepared. We strive to empower life’s outdoor moments.

Re: Goede site om het weer in de gaten te houden voor buiten kwekers

Ik kijk voor het weer altijd op de noorse site http://yr.no
    long term forecast ooh beschikbaar

Comment

Ja net gekeken en die is ook goed ma versta niets van da noors lol

Comment

Hier hebben we buienradar.nl
        Die wordt nog steeds verder uitgebreid met extra beelden en weerinfo, dat gaat allang niet meer alleen over buien.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ja klopt, via het net zijn ze toch preciezer dan die weer mannen of vrouwen, ze zitten er meestal kilometers naast wat het weer gaat doen.
          daarom dat ik via het net ga kijken die zijn beter en kloppen meestal

Comment

@matsy80

Mijn noors is ook niet zo goed, maar rechts boven in kan je de site op engels zetten. Maar vaak vul ik gewoon stad/dorp in wat ik wil weten en submit

Comment

Ja heb het net ook gezien maar ik kan ook uitmaken wat ze bedoelen e hehe
              denk dat het weer niet echt een taal nodig heeft dan

Comment

Buienradar is idd super handig geworden. Ik gebruik het als app in op mn mobiel.
                Je hebt daar ook zo'n animatie met de buiten over Nederland. Vrij precies zijn ze.

Comment

Het weer vandaag en de weersverwachting tot 14 dagen vooruit. Bekijk het weerbericht, buien radar voor meer dan 2,3 miljoen plaatsen op www.meteovista.be.

of
                  Het weer vandaag en de weersverwachting tot 14 dagen vooruit. Bekijk het weerbericht, buien radar voor meer dan 2,3 miljoen plaatsen op www.weeronline.nl.

Comment

Bezig...
                  X