Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pokon potgrond

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Overige: Pokon potgrond

Korting op 420shop
    Hallo,
    Dit is mijn eerste keer in het kweken van eigen gebruik wiet. (Lemon Skunk Autoflower)
    Nu mijn eerste zaadje is ontkiemt en klaar is voor de grond, kom ik met een vraagje.
    Ik wil het plantje graag in mijn tuin hebben staan, maar ik ga er van uit dat ik het zaadje niet zomaar in de grond van mijn tuin moet stouwen...
    Nu heb ik toevallig nog potgrond liggen van POKON. Ik heb een plastic bekertje ermee gevuld en het zaadje erin gedaan.
    Maar nu las ik negatieve reacties op POKON. Veel zeggen dat de voeding van POKON bagger is, maar is dat voor de potgrond hetzelfde?? Heeft iemand tips, of verhalen dat het hem/haar toch wel is gelukt in potgrond van POKON?
    Laat het me a.u.b. weten..
    Groeten Felix

Re: Pokon potgrond

Pokon gaat hier goed in potten. Al heb ik nu voor twee planten een cocos mengsel gekocht.

Wat belangrijk is, wanneerje je bij moet voeden, maar in de volle grond, zou dat vanzelf moeten gaan.

Op de verpakking van de pokon staat dat er voor twee maanden voeding in zit.
    Afhankelijk van je pot, lijkt me dat wel wat optimistisch, maar je moet dus leren naar je plant te kijken.
    Lets not criticize but legalize

Comment

Bezig...
    X