Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer bloei voeding geven ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voeding: Wanneer bloei voeding geven ?

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,


    Op 8-5-14 heb ik 3 Critical zaadjes gehaald van Royal Queen Seeds (Geen automaticflower) en direct de zelfde dag nog in de grond gedaan, wat aan de vroege kant maar dat kon geen kwaad zei de growshop medewerker. Alleen toen ik ze in de grond had gedaan was het ineens een paar dagen slecht weer en hebben ze onder een TL lamp gestaan in de hoop dat ze uitkwamen. Ruim een week later kwamen ze uit. Toen begon de zon volop te schijnen, en heb ik ze lekker onder het warme zonnetje gezet. Nu vandaag de dag zien ze er zo uit :
    iphone renzo 228.jpgiphone renzo 229.jpgiphone renzo 226.jpg
    iphone renzo 225.jpgiphone renzo 230.jpg


    Ze staan nu nog in kleine potjes maar de potten van 11L heb ik al, alleen nu nog de aarde en voeding.
    Ik heb op internet gezocht naar antwoorden op mijn vragen maar helaas ben ik er nog steeds niet achter gekomen wanneer ik nou bloei voeding moet gaan geven. op diverse sites zijn hier de meningen over verschilt, sommige zeggen als je ze gaat verduisteren en sommige zeggen dat je daarvoor al voeding moet gaan geven. Ik wil de plantjes buiten laten staan want binnen kweken vind ik een beetje tricky.

    Ik heb een aantal vragen die ik jullie graag wil stellen.


    Vraag 1: Ik heb op internet gelezen dat de voedings-supplementen van BAC goede resultaten heeft, heeft iemand hier ervaring mee ?
    Vraag 2: Wanneer moet ik bloei voeding gaan geven ?
    Vraag 3: moet ik vanwege een kleine achterstand van de groei (door het weer) groei voeding geven ?


    Groetjes Renzo

    #2
    Re: Wanneer bloei voeding geven ?

    Bloeivoeding als er bloei is.
    Van groeivoeding gaan ze niet groeien.
    Groeivoeding geef je als de stoffen uit de aarde op zijn. Dan vul je die aan.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Wanneer bloei voeding geven ?

      Ik ken de BAC voeding niet.

      Wanneer je bloeivoeding geeft hang af van het schema van je voeding. De schema's die ik heb beginnen al direct bij de overschakeling naar 12/12 met een beetje bloeivoeding om de plant ook te helpen bij het initieren van de eerste bloei. Bij een buitenkweek lijkt me dat alleen wat lastig in te schatten.

      Als het geen autoflowers zijn dan hebben ze nog zat tijd om te groeien. Wat QnQ zegt, alleen als je ziet dat ze het nodig hebben geef je ze extra voeding. In de groei zie je dat als de bladeren wa lichter van kleur worden. Sowieso moet je wachten met bijvoeden tot de plant wat groter is. Zaailingen hoef je niet direct bij te voeden.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #4
        Re: Wanneer bloei voeding geven ?

        Ik heb wel ervaring met b.a.c
        het is geen verkeerde voeding,
        al zijn sommige suplementen toch erg aan de hoge prijzige kant vind ik.

        ik run dit jaar gewoon weer een grow op canna,
        als booster gebruik ik atami bloombastic,
        werkt perfect samen en geeft mooie resultaten.

        Gr staff

        Comment


          #5
          Re: Wanneer bloei voeding geven ?

          Bedankt voor de reacties, ik zal op de kleur letten van de bladeren zodat ik op tijd kan in grijpen als de voeding uit de grond is.

          Gr Renzo

          Comment

          Bezig...
          X