Hallo allemaal,
Ik wil dit jaar zelf een paar wiet-plantjes kweken om de opbrengst zelf op te roken.
Alleen ik ben nog een beginner en ik wil me zoveel en zo goed mogelijk laten informeren.
Verhaal over hoe ik het tot nu toe heb gedaan:
Eerst heb ik de zaadjes(3 autoflower amnesia) in een donkere vochtige plaats laten ontkiemen.
Nadat de zaadjes waren ontkiemd heb ik ze gelijk gepoot.
De drie ontkiemde zaadjes heb ik in een pot gedaan(1 a 2 cm diep), fles(500 ml) op de helft doormidden geknipt en op de kop over de drie zaadjes heen in de grond geduwd.
In het flesje heb ik ook nog luchtgaten gemaakt.
De pot staat op de rand van een weiland(afgeschermd maar wel vol in de zon).
Het is ook vandaag een week geleden dat ik ze er heb neergezet.
Mijn vraag is nu heeft er iemand tips of aanmerkingen op mijn manier want ik wil het zo goed mogelijk doen.
Hier heb ik wel nog wat twijfels bij:
-Ik heb zand gebruikt van het weiland.
-de drie zaadjes liggen miss wel wat dicht op elkaar.(2-3-4 cm)
-met het poten van de zaadjes is een wortel van een zaadje half eraf gegaan.(deze heb ik vooralsnog gepoot)
Greetz Peterske
Ik wil dit jaar zelf een paar wiet-plantjes kweken om de opbrengst zelf op te roken.
Alleen ik ben nog een beginner en ik wil me zoveel en zo goed mogelijk laten informeren.
Verhaal over hoe ik het tot nu toe heb gedaan:
Eerst heb ik de zaadjes(3 autoflower amnesia) in een donkere vochtige plaats laten ontkiemen.
Nadat de zaadjes waren ontkiemd heb ik ze gelijk gepoot.
De drie ontkiemde zaadjes heb ik in een pot gedaan(1 a 2 cm diep), fles(500 ml) op de helft doormidden geknipt en op de kop over de drie zaadjes heen in de grond geduwd.
In het flesje heb ik ook nog luchtgaten gemaakt.
De pot staat op de rand van een weiland(afgeschermd maar wel vol in de zon).
Het is ook vandaag een week geleden dat ik ze er heb neergezet.
Mijn vraag is nu heeft er iemand tips of aanmerkingen op mijn manier want ik wil het zo goed mogelijk doen.
Hier heb ik wel nog wat twijfels bij:
-Ik heb zand gebruikt van het weiland.
-de drie zaadjes liggen miss wel wat dicht op elkaar.(2-3-4 cm)
-met het poten van de zaadjes is een wortel van een zaadje half eraf gegaan.(deze heb ik vooralsnog gepoot)
Greetz Peterske
Comment