Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Moet je in één keer heel je plant oogsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View PostJe kan ook prima delen oogsten. Loop je misschien iets meer risico op ziektes in de resterende plant, omdat je toch wonden maakt, maar dat valt allemaal wel mee ook. Heb het zelf vorig jaar ook gedaan met de buitenplanten.
Nou krijg je vast ook opmerkingen dat je naar de trichomen moet kijken en niet naar de kleur van de pistels (haren), maar ik moet zelf nog een voorbeeld zien van waar dat echt scheelt. Bovendien dan nog de nooit eindigende discussie over of die trichomen dan merendeels helder, melkig of amberkleurig moeten zijn.
Bedankt voor je reactie Wietefras, dus ik zou bijvoorbeeld volgende week m'n bovenste top weg kunnen knippen en de kleine topjes onderin nog wat laten groeien? En wanneer zijn m'n planten dan precies klaar? Ik lees overal als 75-80% van de haren bruin zijn ze klaar is... Ik probeer anders morgen een foto te uploaden dan hoor ik het wel van jullie.
En btw hoe zou ik die toppen dan weg moeten knippen en waarmee kan dit hrt beste?
Groetjes
Comment
-
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Hier een foto van een van mijn miezerige plantjes ( dit was de eerste zaaiing autofower don;t judge ), maar ik kan hiervan toch nooit de bovenste top wegknippen? Dan is me plant gewoon doormidden en ik denk niet dat dan de onderste topjes nog zullen groeien? image.jpg Als dit wel kan, maak dan met paint A.U.B een cirkeltje waar ik ;m af zou moeten knippen thxLast edited by NetKwekend; 7 June 2014, 10:29.
Comment
Comment