Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beginners kweekhok

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    beginners kweekhok

    Korting op 420shop

    #2
    Re: beginners kweekhok

    Autoflowers scroggen is volgens mijn persoonijke mening een no-no, zelf een koolstofilter maken of kopen bij vdb is ook weer niet zo een goed plan, koop meteen het juiste, in een growshop je bespraart veeeel geld door geknoei uit te sparen. 20W =20W de rest is verkoopspraat. Met lage wattages gaat je plant strekken en strekken en wordt deze groter dan vewacht. ZOals ik zei, koop het juiste ik heb het the hard way geleerd.
    LV laten dalen door je door afzuiging, of een dehumidifier maar daar loopt de prijs weer op.

    Vee lsucces en hopelijk maak je dde juiste keuzes

    Iemand op het forum doet zijn kweekmateriaal weg zie ik net, http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...215#post462215
    Last edited by Ganesh; 13 June 2014, 21:11.

    Comment


      #3
      binnenkweek en micro
      Zo kan je misschien nog wat dingetjes verbeteren.
      Succes.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: beginners kweekhok

        Het luchtvochtigheid probleem is groter dan gedacht. Toen ik de meter wat lager in de kelder plaatste ging die naar 90%, goed fout dus. Er zit een buis naar buiten voor de verluchting van men kelder , daar heb ik nu men ventilator op aangesloten om de verluchting te forceren , momenteel is die gedaald naar 80% ( zelfde meetplek als de 90 %).
        Nu zat ik te denken om verse lucht van buiten aan te zuigen door de verluchtingsbuis en dan de afgewerkte lucht in de kelder te blazen, dan heb ik de luchtvochtigheid van buiten in men kast wat in de zomer wel ok zou moeten zijn denk ik.

        De lampen heb ik nu dus ik probeer er eerst eens en zie dan wel. TL is volgens mij hetzelfde als een spaarlamp trouwens, gewoon een andere vorm.

        De filter weet ik nog niet wat ik ga doen, ik knutsel nu eenmaal zo graag

        ik zal nog een beetje proberen en dan zien hoe ik het aanpak.

        alvast bedankt voor jullie mening/ info !

        Comment

        Bezig...
        X