Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eieren op me plantje :o

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eieren op me plantje :o

Korting op 420shop
    Hallo ik heb een strawberry plantje en die had ik vervolgens buiten gezet en wat blijkt is dat er opeens allerei eieren op zaten en kleine beestjes. image.jpg
    Ik heb zojuist dat blad waar het onder zat afgeknipt ( komt. Me plant erboven op of is het erge schaden?) en zou plantschoon helpen met alle instecten van me planten af te houden?.
    oh en nog een snelle vraag. Ik heb ze in 35 liter potte hoe groot zoude ze kunnen worden ( geen autoflower,) en kan naast de standaard voeding in de aarde ook vloeistof voeding bij kunnen?
    hastikke bedankt alvast!

Re: Eieren op me plantje :o

Damn, wat een pittige vragen. De enige waarop ik wil antwoorden is: ja je plant komt er boven op.
    De rest is 1000 maal gesteld, en 1000 maal beantwoord. Het enige wat je hoeft te doen, is even googlen.
    Of effe heel hard nadenken, want waarom zou vloeibare voeding voor aarde bestaan, als je het niet zou kunnen/mogen gebruiken?
    Die vraag kwam tot mij over als: Ik heb een flesje drinkwater, mag je dat drinken?
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

foto van de hele plant zegt meer!
      waarschijnlijk komt ie er wel bovenop

in 35 liter pot word die misschien wel 3 meter
      ja, er kan vloeistof voeding bij
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
        foto van de hele plant zegt meer!
        waarschijnlijk komt ie er wel bovenop

in 35 liter pot word die misschien wel 3 meter
        ja, er kan vloeistof voeding bij
        Plant is zelf 10 -20 cm dus valt niet heel veel te zien:p
        Maar toch bedankt guys

Comment

Je schrijft wel wat moeilijk Mindo...
          Je plant komt er wel bovenop. Ik weet echter niet precies hoe groot je plant is. Maar waarschijnlijk kan die dat ene blaadje wel missen.
          Om insecten weg te houden zou je hier eens kunnen kijken : http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ms/25-Beestjes

In 35 Liter potten kunnen ze flink groot worden. Je hoeft op dit moment nog geen voeding te geven, de plant kan het nog allemaal uit de standaard voeding halen uit de grond.
          Na een paar weken kun je wel gaan bijvoeden. Hier zou je zelf nog ff over moeten lezen, daarbij kan ik je niet direct helpen.

Comment

Mmm apart die eitjes.

Ergens zou ik denken dat ze afkomstig zouden kunnen zijn van slakken.. maar mijn kennis is daarover maar minimaal.

Betreft of je plant er nog boven op komt is natuurlijk helemaal afhankelijk van jou.
            Met oog op het afgeknipte blad is het lastig te zeggen omdat we niet kunnen zien in hoevere je plant in het geheel gevorderd is.
            Maar ik neem aan dat er al een 3e node met bladeren op zit (lob meegerekend)
            Misschien wat groeivertraging? maar komt voor de rest wel goed.

Over plantschoon durf ik geen mening te geven.. ken het middel persoonlijk niet.
            Op internet staat dat het 100% biologisch is.. maar weet ook niet of het uitwerkingen heeft.

Betreft vragen hoe groot een plant kan worden of hoeveel je opbrengst zou gaan worden etc. zijn vragen die niemand kan beantwoorden.
            Er zijn teveel factoren die bepalen hoe het met je plant groei verloopt.

En definieer uw ''normale voeding'' s.v.p. Brood met pindakaas? of een bord spaghetti fungi?
            Vloeibare voeding kan gewoon met het water mee gegeven worden. let wel op dat men hier verschil heeft tussen Grond en hydro etc.
            If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Ik had die eieren van het blad gehaald en het blad zelf laten zitten.. Die komt er wel overheen hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                Ik had die eieren van het blad gehaald en het blad zelf laten zitten.. Die komt er wel overheen hoor.
                Dat was ik zelf ook van plan tot ik voelde goed die bladeren vast zaten.

Comment

Bezig...
                X