Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet achter raam kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet achter raam kweken

    Korting op 420shop
    Dag medekwekers ,
    Ik heb sinds 5/6 dagen geleden mijn eerste zaadje geplant in een turfpotje en heb een aantal vragen .
    Mijn plantje is net uitgekomen en staat in een kweekkastje op de vensterbank .
    Mijn eerste vraag luidt als volgende :
    -Hoe lang kan ik dit kweekkastje gebruiken ? (ongeveer 30x20x10hoogte).
    -Is het mogenlijk om wietplant te kweken achter het raam ( gaat om Royal Automatic van Royal Queen seed's ) .
    -Welke natuurlijke voeding zou ik gebruiken ? ( Laat nu netels 24h trekken in 50%regenwater/50%kraantjeswater ) .
    Dat van achter het raam kweken klinkt misschien raar maar ik krijg nogal veel volk over de vloer en op dat gebied vertrouw ik niet iedereen ,
    zou niet willen dat plant gestolen wordt als hij oogstklaar is .
    Alvast bedankt ,
    WeerieHamza

    #2
    Re: Wiet achter raam kweken

    Misschien is het handig een beetje te gaan lezen op het forum, er staat gigantisch veel informatie op!

    Comment


      #3
      Re: Wiet achter raam kweken

      Ja tuurlijk weet ik wel , maar zit met examens en heb ook geen zin hele forums uit te pluizen zijn 3 simpele vragen ,
      kan toch niet zo moeilijk zijn om te beantwoorden door mensen die er veel meer van kennen als mij ...
      Daar dient dit fora toch trouwens ook voor of niet ?

      Comment


        #4
        Re: Wiet achter raam kweken

        als je zelf de moeite niet wil doen om wat te zoeken waarom zouden wij dan de moeite doen om je te helpen?
        tikt die vragen zo in op google en je hebt meteen antwoord.

        ook heb je de regels niet gelezen die je zojuist hebt aanvaard.

        uw eigen voorstellen kost blijkbaar zelfs teveel moeite.
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment


          #5
          Re: Wiet achter raam kweken

          Vraag 1, net zo lang tot dat het niet meer past.
          Dit forum dient als informatiebron waar je vragen stelt als je ergens niet uit komt.
          Het heeft niet veel zin om iemand zijn simpele vragen te gaan beantwoorden als die vragen al 100 keer misschien wel vaker beantwoord zijn.
          Als je een plantje wilt kweken is het handig om je een beetje in te gaan lezen, heb je daar geen tijd voor, dan gebruik je de zoekfunctie om een antwoord op je vragen te vinden.
          Mocht je er dan nog niet uit komen, dan stel je een vraag.
          Maar er zal wel iemand anders zo aardig zijn misschien om je vragen te beantwoorden, anders word het zoeken geblazen!

          Comment


            #6
            Re: Wiet achter raam kweken

            Ja die mensen hebben er ook moeite voor gedaan om al deze kennis te vergaren. Die zitten hier niet om telkens de zelfde vragen van nieuwe kwekers te beantwoorden.

            Als het zulke simpele vragen zijn. Waar gebruik je Google niet dan?

            Ik ben hier ook zo groen als gras maar door een beetje rond te kijken op deze site ben ik er snel achter gekomen dat ik geen topic hoefde te openen met dit soort vragen.


            Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

            Comment


              #7
              Re: Wiet achter raam kweken

              Heb op google gezocht naar kweken achter het raam en vond uitleg dat het niet genoeg uv-stralen doorlaat en andere pagina zei dan weer dat hij het gedaan had en perfect ging daarmee wou ik dit even
              vragen , ik heb al dingen opgezocht op het forum maar ik dacht het eventjes te vragen niet zoveel zou uitmaken ...

              Comment


                #8
                Re: Wiet achter raam kweken

                Leuk om een plantje te hebben maar als je het om de wiet doet is het zonde van je tijd achter zo'n raam.
                De enige vrouwen die goed gedijen achter een raam zijn hoeren

                Comment


                  #9
                  Re: Wiet achter raam kweken

                  Dus gewoon overplanten en de tuin ermee in is het beste begrijp ik hier uit ..

                  Comment


                    #10
                    Re: Wiet achter raam kweken

                    Jep indeed!

                    Comment


                      #11
                      Last edited by dr00p; 20 June 2014, 18:17.
                      Rough! Rough! Arrrr..

                      Comment

                      Bezig...
                      X