Heren/dames ik heb een vraag maar ik weet eigelijk niet of dit wel een topic waard is maar ik heb dus een milwaukee ph en ec meter gehaald heb daar ook een gebruiksaanwijzingen bij in t engels nou is mijn engels niet slecht maar er word dus iets over een klein schroevendraaiier gezegd dat ik t zo kan bij stelle maar ik zie dus geen plek waar een schroevendraaier in ken ook is mij gezegs dat de meters leeg zoude kunne zijn en bijgevuld moete worde? Dit is mijn eerste keer dat ik met meters ga werke dus ik weet er echt 0.0 over weet iemand hier wat over en hoe kan ik het zelf doen want wil t natuurlijk leren dit zijn me meters misschien helpt t ook een bietjeuploadfromtaptalk1404701679564.jpg
En vloeistof voor t kalibreren denk ik uploadfromtaptalk1404701740276.jpg
Ze moeten dus eigelijk allebei gekalibreerd worden alleen ik weet echt niet hoe ben ook bang dat ik t straks verkeerd doe en ineens iets verkeerd der uut trek er staat dus pull out the ma73600 (or ma73600-s) and replace it with a new one ik weet eigelijk ni wat een ma73600 is en hoort t dat ik zo weinig vloeistof heb is dit wel genoeg voor allebei
Alvast bedankt [emoji120] peace and love
En vloeistof voor t kalibreren denk ik uploadfromtaptalk1404701740276.jpg
Ze moeten dus eigelijk allebei gekalibreerd worden alleen ik weet echt niet hoe ben ook bang dat ik t straks verkeerd doe en ineens iets verkeerd der uut trek er staat dus pull out the ma73600 (or ma73600-s) and replace it with a new one ik weet eigelijk ni wat een ma73600 is en hoort t dat ik zo weinig vloeistof heb is dit wel genoeg voor allebei
Alvast bedankt [emoji120] peace and love
Comment