Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Haha de kerstdagen vervagen je memory stemmake dat zijn die 2 bladeren die ff tegen de lamp hebben gehangen,zoals ik eerder vertelde voor de rest is het wss ff aanpassen voor het plantje,van voedingloos naar bemeste grond,allez ja denk ik toch,tis nog vroeg in de ochtend he
Toch een serious verschil hoor tov andere plantjes,de bladeren maken maar meer en meer vingers aan,bovenste al 13 aan nu ook de vertakkingen zijn anders gevormd,bepaalde takken,hebben al 4 inernodes,en in het totaal tel ik 12 internodes,heel kort op elkaar volgens ik begrijp,heb ik zo meer kans op een centrale hoofdtop nu fotos is wat moeilijk nu
t
C.u
Cheers
Last edited by soulrebel; 15 March 2015, 14:51.
Reden: luiheid jd
I now stemma ,het ergste is,dat ik gans men collectie foto's van men wietplanten nzo,verloren zijn gegaan,fatal systeem problem ,'kutpc's achja,gelukkig verslag bijgehouden hier op JD recupereer ik nog iets
Al die oude strains zijn vervaagd of verdwenen.
Je kunt via google eens zoeken op kweekverslagen of growreports.
Maar of je die kleine witte met keiharde toppen gaat vinden????????????
Het is wel een lekker wietje.
Al die oude strains zijn vervaagd of verdwenen.
Je kunt via google eens zoeken op kweekverslagen of growreports.
Maar of je die kleine witte met keiharde toppen gaat vinden????????????
Het is wel een lekker wietje.
QUOTE=MWay;501004]Ik heb nog steeds een beetje heimwee naar old school Citral,dat was een echte bankplakker[/QUOTE]
Dit soortje herinner ik nog heel vaag zegt idd meer dan genoeg,hoe goed die was
Stap 1:Maak je eigen gratis webshop aan: Er is iets fout gegaan, probeer het later opnieuw. Uw ontvangt een email met meer informatie Vul hier je naam in Voer je Emailadres in INSCHRIJVEN Hét webshopsysteem voor ondernemers Met Starteenwinkel beheer je jouw eigen webshop heel gemakkelijk zonder gedoe: 100% gratis voor startende ondernemers Ongekend eenvoudig […]
Comment