Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ok thanks voor de rapide info,d8 al zoiets in die aard ken wel teen en tander aansluiten van lampen draden,maar kben g1 pro bij deze dan toch maar investeren in een davin relaiskast
Test geslaagd,zaadje wat dieper geplaatst zoals gewoonlijk,alle zaadhoesjes zijn mooi achtergebleven,onder de grond
Zaden zijn van http://femaleseeds.nl 3x ice,ontkiemd in 24u,nachtje later,steken ze hun kopje boven grond
Helaas eentje verloren gegaan,zaadje kwam zonder helmpje naar boven,maar het vliesje zat zodanig stevig rond de lobblaadjes vast,ik het al wist op voorhand onmogelijk om eventueel los te maken met iets nou ff verder aan de koffie
.....maar helaas achja ik kan nu direct een aangetekend brief gaan schrijven,om een nieuw zaadje te eisen,maar dat doen we dan maar niet is het tweede zaadje sinds een jaar ontkiemen,dat slecht is gegaan na het ontkiemen,tja mother nature
Last edited by soulrebel; 23 February 2015, 01:46.
Das ook waar Audio,daarom ik al 100/100 zeker weet,dat ik nooit of te nimmer 'dure zaden'zal aankopen,stel je voor zeg... maximum rond de 10 euro,mstal 5a6euro
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
wss moeilijk te zien,er zit een paars bladje in vorming erbij,nice
stemma neen,die ligt in de asbak ze beginnen idd te bloeien als kolen vandaag beetje te laat lights out bij serious,maar ze kan tegen dergelijke harde stoten van mij pr8chtig om te zien wat een spektakel,stabiel enzow ze zeiden testzaadjes,dus ik test erop los nou nog even 2 fotos van de ice zaadjes van female...
ice ice baby
cheers tot laters
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Last edited by soulrebel; 23 February 2015, 16:24.
Even tussendoor update van de drie autoflowers
De 2lowryders staan pr8ig in bloei,ik vermoed min.nog een week of 2,kunnen ze wat lekker verder aandikken
De royal auto ak47,humm raar plantje toch,de bloei verloopt heeeel langzaam tov de 2lr'ders,ze staan nochtans allemaal evenlang,vooall de thc /trichomes productie valt tegen,weinig thc merkbaar mss nog wat tijd geven,dan zien we wel eind deze week komt de sd micro adapter binnen,kunnen we dan weer deftige pica's nemen e.d
Vind ik ook Stemma wat een verschil tov het vorig lr plantje en nogal geluk,voordat de growsjopwet ingaat,ik al men matriaal (bijna)heb
even terzijde,ik sta versteld,dat de worteltjes doorheen de turfpotjes groeien ik had dit niet verw8,zosnel na 2dagen,dat ik ze maar vlug(zonder turfpotjes)in hun defenitieve voeten van 7,5 liters heb gezet met turfpot enal erin,vertrouw ik niet,want is dit goed voor wortelstelsel kweetni...de royal ak bloeit wat trager wss zal wat geduld moeten hebben,al de rest lijkt ok
Cheers tot later
Last edited by soulrebel; 25 February 2015, 16:04.
Comment