Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Net de serious limited terug onder de lamp gezet ruikt heerlijk naar sinaasappel,lekker fruitig,de toppen zijn halverwege week 5 vd bloei,het is er aan te merken,budexplosion
mway,wou zelaten staan,beter van niet
indeed,prachtig plantje om te zien bloeien ben benieuwd wat daar gaat afkomen,ik tel zo om en bij de 50toppen,hoofdtop niet meegerekend,ik kies in tslechtste geval 1gram per top,is 50gram heb er nog vijf van die zaadjes,kga ff bekijken om ze alle 5 samen te zetten,buiten zou nog mooier zijn,maar met ons jaarlijks weerkerend fantastisch zomerweertje,niet dus
na wat gerommel en prutswerk,toch deftig beeldje geschoten van de LR2 trich's vapo2 de grootste rommel die er bestaat,let welke breuk het is
LR2
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Lap zelfs bij men vaste sjop ook van datte,geen leveringen meer,uitgezonderd ik hun overtuig dat ik niet kweek en in beste geval,documenten ondertekenen dat ik niet kweek Rebels moto in zo'n gevallen,de hoogste boom in ermee ga vandeweek eens fietsen si,wat back up opslaan,voor de afzuiging, werk ik dan maar zonder dan,geuroverlast is nihil hier,niet meer nodig dus(en geld uitgespaard)
ai ai ai oh nederland toch,waar gaat t naartoe
Vind dat niet terug in dat bos van die hippie
Heb dan maar shiva skunk gekozen,sensi is jarig,30% korting t/m 7maart,allen daarheen ook nog bubblegum en ak erbij van andere breeder,zo zijn de verloren zaadjes test,weer ingenomen
Comment