Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
die zaadjes hebben hun naam niet gestolen zunne,serious happiness,ik loop er al 4weken serieus happy van...
wat een prachtplantjes het aan het worden zijn,ze worden knapper met de dag die meiden
De tijd in 1x omzetten.
Binnen een paar dagen gaat de plant dan al bloeihormoon aanmaken.
Doe je het geleidelijk, kan het langer duren voor ze bloeit.
Zo gaat dat in de natuur ook.
De langste dag is rond 21 juni, het duurt nog wel 3 maanden voor ze echt gaan bloeien.
Zou je ze vanaf 21 juni 12 uur verduisteren, kun je na 3 maanden oogsten.
Alright thanks voor de info'Stemma en Q kan ik weer mee verder,ik ga ze vrijdag overschakelen op 12/12 cyclus,ze staat 5 weken in de groei,zoals Thomas van serious seeds aangaf,ze zijn er in ieder geval klaar voor,met de ventilatie update 'merk je direct het verschil,veel steviger knoppen,waar de takken op groeien,het geslacht staat alleszins vast,zie hier en daar begin van de bloeihaartjes
Tot de volgende,
Net ondekt,dat de bovenste bladeren,12 vingers hebben,ik wist dit nog niet nice Mijn pc is broken ssinds vandeweek,dus zal ff moeilijk worden,direct foto's mee te sturen,voorlopig via tablet verder
Week 5 vd groei,'30cm,heb er gisteren 2 stekjes van genomen,in een flesje met water en wortel stimulator,dag erop bij alletwee een miniem worteltje te zien,superpotent soortje dit
Last edited by soulrebel; 27 December 2014, 01:03.
Reden: Ik
Comment