Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
voor mij te vroeg,dan zal ik toch wat meer autoflower soorten moeten testen.
tot nu toe bevalt me Sugar mango erg goed.
de bubblegum auto ook heel erg,alleen het nadeel is dat de zaden van nirvana erg veel verschillende phenos hebben,
en daarbij is de kans groot dat veel zaad hermafrodiet is...
maar heb je er 1 goeie tussen dan heb je ook een top wiet,waar je heerlijk van geniet.
de cream caramell af is ook een mooie soort met heerlijke wiet.
vorig jaar sweet mango van greenhouse ging super ook heel lekker wietje
dit jaar gaat ak47 auto van hy seeds nog beter maar die heb ik nog niet kunnen proeven
Ik heb meerdere favorieten. Maar liever een mooie reguliere plant hoor!
Op volgorde van likeableness.
White rihanna (zelf gekruist), maar die moet dus nog een keer geplant en geproefd worden, was de meest veelbelovende strain van dit jaar in mijn tuin. Nu te laat voor wat nieuws.
Critical jack (growers choice) groot van formaat, kan veel hebben, prima opbrengst en resistentie.
Amnesia (hy seeds) dikke vette witte toppen. Dubbelbloei is ook wel leuk. Resistentie is 0.
Amnesia (growers choice) mooie smaak, mooie plant. Alleen niet resistent tegen rot en schimmels.
NL x Big bud (hy seeds) want: dikke oogst, knalharde toppen, leuk smaakje bij verschillende fenotypes. Resistentie is 0.
Ook de original haze van growers choice beviel mij erg goed. Prima formaat, mooie toppen en een lekkere roker. Niet al te resistent, maar goed genoeg.
Lowryders #2 zijn ook wel leuk, maar alleen de F1's doen het goed genoeg.
Klotestrains vind ik:
blueberry (van iedere zaadboer tot nu toe)
Taiga van Dutch Passion
Comment