Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zaadjes welke soort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    zaadjes welke soort

    Korting op 420shop
    Ik zou graag beginnen kweken maar ik weet echt niet wat ik moet eerst van zaadjes kopen liefst gemakkelijke en dat ik niet moet knakken omdat ze te hoog komen mijn tent is 1.2mx1.2mx 2m hoog ik weet dat is allemaal verschillend maar kunnen jullie me gewoon wat suggesties geven

    Haiwaico

    #2
    Re: zaadjes welke soort

    autoflowers zij de makkelijkste kies je best daar een uit

    Comment


      #3
      Re: zaadjes welke soort

      Hier heb je een index.
      Van nul tot 9 en van A tot Z. Ga maar zoeken.

      Zoek je ervaringen, kijk bij de kweekverslagen op JD.
      Easy peasy, succes.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: zaadjes welke soort

        Bedankt QnQ

        @grinderke maar ik gebruik een 600 w lamp veel mensen vertelden me dat AF ik best niet zou doen onder 600w lamp

        Comment


          #5
          Re: zaadjes welke soort

          Pfff dat is best lastig voor ons om te zeggen hoor! De keuze is namelijk van veel factoren afhankelijk.
          Wil je gaan voor een indica of sativa? Wil je gemak en gefeminiseerde zaadjes of toch regular. Aan welk thc lvl zit je te denken?
          je zegt dat je beginner bent? Hoe groen ben je? Weet je echt nog helemaal niets of heb je je al ingelezen over de basics of meer?

          als je echt voor gemak wilt gaan dan zal ik gaan voor een paar autoflowers gefeminiseerd. Niet de meeste opbrengst maar zo leer je wel de basics.

          Anders kan je eens beginnen met northern light: http://www.zamnesia.nl/royal-queen-s...feminized.html

          Comment


            #6
            Re: zaadjes welke soort

            Bedankt ja ben inderdaad al 2jaar aan het lezen over kweekrapporten
            Maar zal eens die site gebruiken bedankt

            Comment


              #7
              Re: zaadjes welke soort

              een 600W lamp hang je op 60cm afstand van je planten, de hoogte van je potten niet vergeten, kan je al uitrekenen wat je ong. over hebt aan hoogte... toppen, knakken, LST of eventueel scroggen... zoveel mogelijkheden. en wat is een beginnersplant? kies gewoon wat je graag zou willen, je verder informeren en eraan beginnen ...
              mijn mening AF's zijn voor buiten....
              Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
              Jack Herer in scrog
              The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

              Comment


                #8
                Re: zaadjes welke soort

                Ja inderdaad ik denk dat het veel mensen hun mening is af voor buiten

                Comment


                  #9
                  Re: zaadjes welke soort

                  AF kan binnen ook prima hoor, misschien nog wel beter dan buiten. Maar het is zo zonde van de elektriciteit; een AF moet 18 uur licht hebben, en een normaal bloeiende plant 12. Dat scheelt 6 uur per dag x 12 weken aan stroom.
                  Daarnaast is iedere plant een prima beginnersplant, als je de basisdingen maar goed hebt zoals: temperatuur, bodem, potformaat en voeding.
                  Als je jezelf daarover informeert gaat alles - behalve pure sativa's - helemaal goed.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: zaadjes welke soort

                    Bedankt volgende week ofzo zal ik me eerste kweekraportje zetten

                    Comment


                      #11
                      Re: zaadjes welke soort

                      En wat is het geworden? of zeg je dat volgende week in je verslag pas

                      Comment


                        #12
                        Re: zaadjes welke soort

                        als ik persoonlijk moest kiezen tussen een autoflower of een gewone soort die makkelijk is,
                        koos ik voor top 44 of early girl dit zijn oldschool soorten, top 44 bloeit 44 dagen zoals de naam al zegt.

                        Comment


                          #13
                          Re: zaadjes welke soort

                          Dat zullen jullie volgende week zien

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Zal een blueberry zijn met nog 2 andere soortjes denk ik

                          Comment

                          Bezig...
                          X