Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Planten na 4-5 week naar buiten gezet TIPS??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Planten na 4-5 week naar buiten gezet TIPS??

    Dat zijn wel een paar shakes die ik daar zie

    Als je de deksels nog hebt kun je die insnijden tot het midden, en erop leggen als het veel gaat regenen.

    rainydayNadia.jpg <- dit idee.
    Plantjes hebben het naar de zin buiten, 't ziet er goed uit.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #32
      Re: Planten na 4-5 week naar buiten gezet TIPS??

      haha jup zijn wel van een anderhalf jaar die shakes maar deksels zijn er helaas niet meer maar ik kan wellicht aan soortgelijke deksels komen dus thnx voor de tip
      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

      Comment


        #33
        Re: Planten na 4-5 week naar buiten gezet TIPS??

        wat een heerlijk weekje zeg ze groeien nog heerlijk hier! binnen nu en een aantal dagen weer een foto update! hopelijk komen ze deze week in bloei en anders begin volgende week!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

        Comment


          #34
          IMG_0813[1].jpgIMG_0814[1].jpgIMG_0815[1].jpg

          voor de rest heb ik nog een plantje die eerst buiten stond en het toen een week lang zwaar heeft gehad, en toen een weekje onder een lamp opgeknapt heeft is sinds ze naar buiten is gegaan ongeveer verdubbelt in lengte. Ze is nog steeds veel te klein maar misschien dat er nog een grammetje vanaf kan komen uiteindelijk.
          IMG_0818[1].jpgIMG_0819[1].jpg

          dan heb ik nog een kneusje die om een of andere reden een beetje verschrompelde bladeren heeft maar dit is al een aantal weken en is niet verslechterd, en geen bladluis of ander ongedierte kunnen vinden dus ik denk dat het een beetje een pechzaadje is geweest.
          hier heb ik de takken die normaal weinig licht krijgen zoveel mogelijk proberen te sturen zodat ze een beetje licht kunnen vangen (niet echt te zien op de foto btw)
          IMG_0817[1].jpgIMG_0816[1].jpg

          Tot slot heb ik nog mijn trots, namelijk mijn mooiste plant (naar mijn idee het mooist, vooral omdat hij lekker vol is en het grootst is).
          Ik merk wel dat ik dit jaar echt te laat ben begonnen, maar dit komt vooral omdat ik onoplettend ben geweest bij het kopen van de zaden. Bij het kopen van de zaden dacht ik namelijk dat ik autoflowers kocht maar dit bleek na een aantal weken niet het geval te zijn... nu zoals jullie kunnen zien nog steeds geen bloei maar we kunnen alleen maar hopen dat dit zich snel zal laten zien en er nog een paar gram te oogsten is ergens in november
          Deze eerste kweek wel echt een hoop geleerd en nog steeds veel dingen die ik erg graag wil leren/proberen op het gebied van het kweken!
          hieronder mijn grootste plant nog even op de foto.
          IMG_0821[1].jpgIMG_0820[1].jpg
          vanaf dit punt in mijn kweek heb ik waarschijnlijk ook wat meer tijd voor het maken van updates, dus ik hoop dat jullie mijn verslag zullen blijven volgen ondanks het slordige begin
          Laat die zon nog maar ff schijnen!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

          Comment


            #35
            Re: Planten na 4-5 week naar buiten gezet TIPS??

            De plant ziet er gezond uit.
            Ik ben benieuwd naar de bloei en of je haar fatsoenlijk nog af kan gaan bloeien.
            Succes!

            Comment


              #36
              Re: Planten na 4-5 week naar buiten gezet TIPS??

              Hallo medekwekers!

              Het is alweer een week geleden dat ik een update heb gegeven, toen was er nog geen enkel teken van de echte bloei te zien.. maar niet veel daarna was de bloei er!!
              De bloei waar ik op zat te wachten is dus eindelijk aangebroken bij alle 5 de planten.
              De kleinste plant is nog het minst ver maar ik vind het al heel wat dat ik haar heb weten te redden en na 2 extra weken binnen onder een lampje te zijn opgeknapt is ze buiten echt nog een stuk gegroeid. hieronder wat foto's van de kleine meid
              IMG_0920[1].jpgIMG_0919[1].jpgIMG_0918[1].jpg

              Dan is de volgende plant maar net iets groter en heeft wel een stuk meer toppen, alleen heeft deze plant wat misvormde bladeren vanaf het begin en ben er nooit achter gekomen wat het nou was... maargoed het heeft niet voor problemen gezorgd dus kan het me weinig schelen
              hieronder een paar plaatjes van het plantje net iets groter is dan de kleine meid hierboven.
              IMG_0917[1].jpgIMG_0916[1].jpgIMG_0915[1].jpg

              dan heb ik vervolgens de mooie tweeling deze is ook erg mooi geworden, en heeft nooit meer last gehad van het feit dat de stam gespleten was gelukkig.
              hierin zijn ook flink wat topjes aan het groeien dus ben benieuwd hoe de bloei zal vorderen maar het is al een erg mooi gezicht om ze in bloei te zien
              hieronder wat foto's van de tweeling. (maar 1 van de toppen gefotografeerd want ze zijn beide even ver)
              IMG_0914[1].jpgIMG_0913[1].jpgIMG_0912[1].jpgIMG_0922[1].jpgIMG_0923[1].jpgIMG_0921[1].jpg

              En zoals beloofd meteen maar even wat foto's van de plant van m'n broertje erbij.
              IMG_0911[1].jpgIMG_0908[1].jpgIMG_0910[1].jpg

              sorry voor het nek verdraaien af en toe, maar ik krijg ze het makkelijkst op de foto als ik mijn telefooncamera gewoon rechtop hou..
              als jullie nog op of aanmerkingen hebben altijd fijn dus posten maar!
              Ik krijg vandaag wat bloeivoeding van een vriend van me dus binnenkort ga ik daarmee aan de slag om de toppen lekker te laten knallen!
              btw kan ik dit vanaf de eerste week bloei doen of moet ik hiermee wachten? het gaat volgens mij om plagron bloeivoeding.

              volgende week weer een update en wie weet tussendoor nog eentje mits er voldoende belangstelling is.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

              Comment


                #37
                Re: Planten na 4-5 week naar buiten gezet TIPS??

                lol weinig belangstelling meer voor m'n topic zo te zien maar het blijft ook naslagwerk voor mezelf vandaag wat regen gehad planten goed uitgeschud nu ik eindelijk toppen heb leek me dit verstandig... ik ga ze waarschijnlijk de rest van de bloeiperiode onder een grote parasol zetten, en wanneer ik thuis ben en het droog is zal ik deze zoveel mogelijk dicht laten.. iemand een idee of dit een beetje zal lukken? want het weinig zin om telkens de planten uit te moeten schudden en ik merkte dat toch niet al het water uit de tophaartjes geschud kan worden, dus leek de parasol me wel een goede oplossing. (op het minder licht krijgen na natuurlijk)
                als mensen hierop zouden willen reageren waarom ik het wel/niet moet doen met behulp van een parasol neerzetten zou ik het op prijs stellen

                volgende week komen er foto's na een weekje bloeivoeding ben benieuwd of er dan duidelijk verschil te zien is!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                Comment


                  #38
                  Re: Planten na 4-5 week naar buiten gezet TIPS??

                  Je plant niet meer uitschudden. Zorgt ervoor dat de druppels in de top terechtkomen wat je juist wil vermijden.

                  Thugz
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                  Comment


                    #39
                    Re: Planten na 4-5 week naar buiten gezet TIPS??

                    @thugz ja bedankt had het idd van bella en flint gehoord dat ga ik dus zeker niet meer doen! en ik heb helaas ook meeldauw op m'n mooiste plant gekregen wat ik heb weggeknipt en niet heb behandelt... dus het blijft een echte eerste kweek :p maargoed al doende leert men!
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                    Comment


                      #40
                      Re: Planten na 4-5 week naar buiten gezet TIPS??

                      Update tijd

                      Denk niet dat er nog veel mensen zijn die dit verslag volgen, maar dat is mijn eigen schuld geweest aangezien ik te weinig updates geef en slecht aan m'n verslag begonnen ben..

                      Bij deze dus weer een aantal foto's van de planten hoe ze er nu bij staan. Ik heb last gehad van meeldauw maar verder nog niets ontdekt van rot ( even afkloppen)
                      Mijn kleinste plant van de 5 is een beetje lichter groen en neigt wat naar geel onderin, maar dat zal waarschijnlijk komen doordat ze overvoed is en evenveel voeding heeft gekregen als de wat grotere planten.
                      Hieronder wat foto's van de kleine plant en zoals je kunt zien heeft ze toch nog wat topjes gemaakt en komt er misschien zelfs nog wat vanaf :p
                      IMG_1012[1].jpgIMG_1013[1].jpgIMG_1014[1].jpg

                      Dan heb ik nog 4 planten die het allemaal goed doen 1 van de planten waar ik meeldauw had gehad is wat kaler. Maar de hoofdtop is wel de grootste van alle planten tot nu toe .

                      Als jullie nog dingen zien aan de planten die ik over het hoofd heb gezien dan hoor ik dat natuurlijk graag
                      hier nog wat foto's van de andere 4 planten.
                      IMG_1015[1].jpgIMG_1016[1].jpgIMG_1017[1].jpgIMG_1020[1].jpg
                      IMG_1019[1].jpgIMG_1021[1].jpgIMG_1023[1].jpgIMG_1022[1].jpg
                      IMG_1026[1].jpgIMG_1025[1].jpgIMG_1024[1].jpg

                      Ik hoop dat ik ze over 4 weken kan knippen, en als ze dan nog niet goed rijp zijn hoop ik dat er nog geen rot in zit want dan ga ik 2 weken op vakantie en moet ik ze erna knippen.. nou goed ik hoop ga m'n best doen

                      Tot de volgende!
                      Attached Files
                      Last edited by Ilikebigbuds; 6 October 2014, 13:13. Reden: foto's netjes gezet
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                      Comment


                        #41
                        Re: Planten na 4-5 week naar buiten gezet TIPS??

                        Van overvoeden worden ze niet lichtgroen eh...het zal eerder ondervoeding zijn. (of natte voetjes)
                        7 weekjes bloei, dat wordt een vroege oogst dan, Critical Jack moet gemiddeld 9 weken.
                        Maar over 4 weken kan je ze denk ik niet meer 2 weken onbeheerd achterlaten, ivm het weer en de schimmels.
                        Afwachten maar...recht zo die gaat.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #42
                          Re: Planten na 4-5 week naar buiten gezet TIPS??

                          @QnQ nee je hebt gelijk zal geen overvoeding zijn, ik zat even verkeerd denk dat het te nat staan is geweest dus ik ga haar onder de parasol een aantal dagen geen water geven en kijken of het verbeterd want ze heeft in principe genoeg voeding gekregen. en idd beetje kort die 7 weken maar als ik ze laat staan en ik vind een hoopje rotte toppen als ik thuis kom is dat natuurlijk nog minder in welk opzicht zou het oogsten na 7 weken het meest invloed hebben denk je? het volume? of de smaak? of is het thc gehalte gewoon minder laag omdat de plant niet volledig heeft kunnen ontwikkelen?
                          haha dat waren een hoop vragen in 1 maar bedankt voor de reactie QnQ, het doet me deugd dat er nog iemand met ervaring meeleest
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                          Comment


                            #43
                            Re: Planten na 4-5 week naar buiten gezet TIPS??

                            Misschien een plastic bordje open knippen en over de pot heen leggen ondersteboven. een parasol blokkeert het nog laatste beetje nuttige licht.
                            Voor een voorbeel kijk ff in qnq zijn buitentopic die paste het ook toe werkt ideaal mits se in pot staan natuurlijk.

                            Comment


                              #44
                              Smaak, volume en de potentheid van de weed. Als de trichome's nu bv nog clear zijn zal je er niet stoned/high van worden. Dus is eigenlijk wel belangrijk je plant te laten staan tot ze klaar is. Hoe moeilijk ze het ook mag hebben in dit weer. Ook de mijne heeft het vandaag zwaar te verduren gekregen met die storm en onweer van deze middag.
                              Maar ook zij zal het toch nog minstens 4w moeten volhouden.

                              Thugz
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                              Comment


                                #45
                                Re: Planten na 4-5 week naar buiten gezet TIPS??

                                @psy, ja die tip had QnQ me al eerder gegeven + bijbehorend plaatje, maar het gaat mij er niet om dat de grond droog blijft want het water blijft namelijk in de toppen staan... en als dat lang genoeg blijft staan kan ik me voorstellen dat het gaat rotten. het plantje wat over bewatering heeft gehad is mijn eigen schuld geweest waarschijnlijk. maar ik moet zeggen dat ik ze het liefst onder de parasol laat staan, want op een klein beetje meeldauw na is er nog niets verkeerds te zien. En op het moment dat ik moet kiezen iets minder licht (maar nog steeds een hoop want de parasol is vrij hoog) of in de regen staan kies ik denk ik liever voor wat minder ligt.

                                @thugz, ah ja daar was ik al wel bang voor dat alles er minder door werd, maar helaas heb ik ook geen goeie microscoop of iets wat hier op lijkt, dus trichomen kijken wordt lastig
                                Maar ik neem aan dat als de plant 7 van de 9 weken heeft gestaan de wiet er wel wat minder door is als je oogst maar kan me niet voorstellen dat de thrichomen nog grotendeels clear zullen zijn.

                                Bedankt voor de reacties ik vrees dat ik toch ergens iets vandaan moet gaan toveren waarmee ik de trichomen kan bekijken :p
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                                Comment

                                Bezig...
                                X