Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
En in het begin haalje messchien 20gr maar een ervaren kweker kan toch gemakkelijk 40-50gr met 600 wat lamp ?
maar ben je een ervaren kweker? Gewoon lekker voor de amnezia gaan met eventueel nog een ander soortje, het is maar net wat je een lekker wietje vind, of doe je het puur voor zoveel mogelijk grammen te kweken zodat je het kan verkopen? Want dat mag niet he
Ben zelf ook pas met mijn eerste kweek bezig hoor als je gewoon veel leest op het forum over problemen en kweekverslagen leest dan kom je een heel eind. Doordat ik al veel gelezen had, heb ik snel problemen kunnen herkennen en als het goed is ga ik volgende week oogsten
Voor een beginner zou ik echt gaan voor de auto's, waarvan de amnezia en Ak de voorkeur hebben. Zo krijg je een beetje een idee van hoe het allemaal werkt zonder meteen bedolven te worden onder vele problemen succes!
Comment