Hallo all
Nou was ik gister om 6 uur uit mijn nessie naar het werk
Kom ik om 5 uur thuis,na het slechte weer
Ik zat op mijn werk al te denken dat mijn plantje het zwaar te verduren zou hebben
Ongeveer 1,70 groot,maar goed,thuisgekomen ik snel de tuin in om te checken
Ze bleek dus half omgewaaid te zijn en een aantal takken waren gekronkeld enz
Bladeren kapot gewaaid zag er gewoon niet uit,ik kweek in de volle grond dus binnen zetten was ook geen optie
Maar mijn plantje lijkt nu wat kaal en zielig,ook bloeit ze nog niet,ik zie wel als de 1ste verschijnselen van bloei
Zoals een enkel thx haartje,maar nog niet zoals ik bij heel veel op de forums zie..
Echter zou mijn plant een Indica zijn,moet hij dan nu niet al wat verder in bloei zijn...
En gaat zij het nog wel halen zonder de grote bladeren of kan ik haar net zo goed om kappen...
Ik wil eventueel wel fotos maken en uploaden..
Bvd
Greetszzz Shivaa
Nou was ik gister om 6 uur uit mijn nessie naar het werk
Kom ik om 5 uur thuis,na het slechte weer
Ik zat op mijn werk al te denken dat mijn plantje het zwaar te verduren zou hebben
Ongeveer 1,70 groot,maar goed,thuisgekomen ik snel de tuin in om te checken
Ze bleek dus half omgewaaid te zijn en een aantal takken waren gekronkeld enz
Bladeren kapot gewaaid zag er gewoon niet uit,ik kweek in de volle grond dus binnen zetten was ook geen optie
Maar mijn plantje lijkt nu wat kaal en zielig,ook bloeit ze nog niet,ik zie wel als de 1ste verschijnselen van bloei
Zoals een enkel thx haartje,maar nog niet zoals ik bij heel veel op de forums zie..
Echter zou mijn plant een Indica zijn,moet hij dan nu niet al wat verder in bloei zijn...
En gaat zij het nog wel halen zonder de grote bladeren of kan ik haar net zo goed om kappen...
Ik wil eventueel wel fotos maken en uploaden..
Bvd
Greetszzz Shivaa
Comment